Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-08, 00:20   #1
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken mobiltelefon skal jeg velge?

Gammelt vanedyr søker nytt mobilabonnement med tilhørende telefon.

Jeg liker Nokia. Jeg har skjønt at dette er et viktig tema for diskusjon i enkelte kretser, men jeg har altså vært fornøyd med Nokia hittil.

Jeg bruker telefonen til å ringe, både på dagtid og på kveldstid. Sender noen sms hver dag, og har i det siste også begynt å sende noen MMS.

Arbeidsgiveren min dekker ca 563,- i måneden til telefoni, mot at jeg leverer en kvittering på at jeg faktisk bruker mobiltelefon. I tillegg kan jeg låne fasttelefonene på jobben til samtaler både innenlands og utenlands.

Jeg bruker ikke telefonen til å høre på musikk, men kunne muligens ha behov for å lese e-posten min på den.

Jeg har denne: https://shop.tele2.no/index.php/Port.../2257/action/1 nå, og er sånn høvelig fornøyd med den. Men nå skal den altså byttes ut.

Hva slags telefon har jeg lyst på nå?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.