|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Flere steder med konfirmasjon på høsten?Her i kommunen (tror ikke hele, men i allefall der vi hører til) er det konfirmasjon på høsten.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere steder med konfirmasjon på høsten?Jeg var konfirmant i desember, min mors ønske. Det var vel en kirke her som hadde et kull da, og vi var to fra min skole, en fra årskullet over meg og jeg. Det positive var at det ble litt mere overveid når vi ikke var i en flokk. Det negative var at jeg nok følte meg litt utenfor resten av gjengen. Jeg var jo konfoirmert månedsvis før dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere steder med konfirmasjon på høsten?I kommunen jeg kommer fra begynte de med høst konfirmering til kullet etter meg, og holder forsatt på med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Flere steder med konfirmasjon på høsten?På større steder tror jeg det er helt vanlig at det er konfirmasjon både om våren og om høsten. Da jeg ble konfirmert i Skedsmo for 20 år siden, hadde vi i alle fall fire datoer å velge mellom - to om våren og to om høsten. I bydelen vår i Oslo nå tror jeg også de har konfirmasjon både vår og høst.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere steder med konfirmasjon på høsten?Da sønnen min ble konfirmert for tre år siden var hans kull det siste som ble konfirmert om våren i kirken her. Flere av de andre kirkene i byen (kommunen) hadde hatt konfirmasjon om høsten en god stund allerede, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere steder med konfirmasjon på høsten?I min bydel var det konfirmasjon på høsten den gangen jeg ble konfirmert. Tror det er sånn ennå, men jeg har ikke begynt å tenkte på det ennå. Er jo en 10 års tid til...
![]() |
Emneord |
konfirmasjon |
|
|