Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 20:58   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en god parfyme

Har lenge brukt Cristobal og skulle ut å kjøpe den i dag, men det er jo ingen som har den igjen. De har ikke noe leverandør i Norge så de i parfymeriene vet ikke når den evt kommer inn igjen.
Jeg bruker litt tunge dufter. Har brukt og bruker Angel, Allure Sensuelle fra Chanel, Coco fra Chanel, Addict fra Dior,

Hva bruker du?

Gammel 13-05-08, 21:19   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god parfyme

De har den hos Stravberrynet. Jeg liker lette med litt blomsterduft. Nå så går det i Code Femme og Kenzo Amour.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 21:22   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gucci Rush2

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 21:44   #4
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

the one fra dolce & gabbana, den er herlig, også får du en liten en til å ha i veska...genialt

Gammel 13-05-08, 21:48   #5
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gio fra Giorgi Armani. Den brune flasken altså, ikke aqua! Bestiller den fra www.smellcheap.com mener jeg det var.

Gammel 14-05-08, 07:10   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

De har den hos Stravberrynet. Jeg liker lette med litt blomsterduft. Nå så går det i Code Femme og Kenzo Amour.

Takk. Da blir det bestilling i kveld.

Gammel 16-05-08, 20:36   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Det ble en fra La Praire, Silver Rain, kjempegod.
http://eu.strawberrynet.com/productD...43973&goChar=L

Tar Cristobalen litt senere.

Gammel 16-05-08, 20:40   #8
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Hva bruker du?

Parfyme er satans verk og brukes ikke av noen her i huset. Hvis alle hadde sluttet å bruke parfyme så hadde verden blitt et bedre sted. :allergisk:

Gammel 16-05-08, 21:55   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da LouLou forsvant gikk jeg over til Christobal jeg også. Da er det jo bare typisk at den også forsvinner
Skulle du finne LouLou noe sted kan det jo hende du liker den - tung den også.

Gammel 17-05-08, 00:03   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det ble en fra La Praire, Silver Rain, kjempegod.
http://eu.strawberrynet.com/productD...43973&goChar=L

Den har jeg også. Andre jeg har som er tunge er: Alien, Escada Magnetism, JPG 2 m.fl.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 00:30   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker ikke noe annet en G. Armani, Elle (den gullflaska) .. Kan ikke fordra sterke lukter, og det svir i øya bare jeg går forbi bodyshop o.l..

Gammel 17-05-08, 08:34   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Da LouLou forsvant gikk jeg over til Christobal jeg også. Da er det jo bare typisk at den også forsvinner
Skulle du finne LouLou noe sted kan det jo hende du liker den - tung den også.

Brukte Lou Lou en gang i tiden, men er ikke så glad i den lenger.

Gammel 17-05-08, 09:26   #13
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Guerlain Insolence er kanskje noe for deg som liker sterke parfymer.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 18:24   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Poison. Den går inn nesa, bypasser hjernen fullstendig og slår ned i buksa som et middels jordskjelv. Jepp.

Gammel 17-05-08, 19:04   #15
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Brukte Lou Lou en gang i tiden, men er ikke så glad i den lenger.

Det var jammen bra, for den parfymen får jeg skikkelig migrene av.

Gammel 17-05-08, 19:17   #16
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Light Blue - Dolce & Gabbana

Gammel 20-05-08, 23:33   #17
Amalie
Nybegynner

Amalie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har lenge brukt Cristobal og skulle ut å kjøpe den i dag, men det er jo ingen som har den igjen. De har ikke noe leverandør i Norge så de i parfymeriene vet ikke når den evt kommer inn igjen.
Jeg bruker litt tunge dufter. Har brukt og bruker Angel, Allure Sensuelle fra Chanel, Coco fra Chanel, Addict fra Dior,

Hva bruker du?

Hei

Christobal fra Balenciaga er min favoritt også. Bestilte nettopp ny flaske på www.strawberrynet.com

Amalie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 02:30   #18
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Shiseido(Zen)-TOVA-La Coste-Dolce Gabbana(The one)

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 14:55   #19
mamz76
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
mamz76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

amor amor fra cacharel
dg-light blue
noa fra cacharel
allure fra chanel
narciso rodrigues for her
jean paul gaultier orginal

Jeg bruker parfymer ut ifra hva jeg har på meg også -
mørke klær krydderdufter og lyse klær friske dufter

mamz76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 15:24   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mamz76, her.

amor amor fra cacharel Denne har jeg, kjempegod
dg-light blue
noa fra cacharel
allure fra chanel Kjempegod
narciso rodrigues for her
jean paul gaultier orginal

Jeg bruker parfymer ut ifra hva jeg har på meg også -
mørke klær krydderdufter og lyse klær friske dufter

Har brukt 2 av de.
Jeg endte opp med Silver Rain fra en jeg ikke husker hva heter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.