Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nytt hjul eller ny slange?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 00:05   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Nytt hjul eller ny slange?

Barnehagevogna vår har eit hjul som stadig går tom for luft. Mannen fant ingen hol da han sjekka slangen i dag, men greide å lage eit hol da han skulle montere slangen tilbake på plass

Eg reknar med det er noko galt med ventilen, og da er det vel like greit å kjøpe nytt hjul eller ny slange.

Kva kostar ny slange? Eller nytt hjul?
Skal tru om eg får kjøpt ny slange på sportsbutikken her...
Ingen barneutstyrsbutikkar på mils avstand. Bokstaveleg talt.

Det er forresten ei Teutonia Mistral frå 2004 eller 2005.

Gammel 14-05-08, 00:15   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt hjul eller ny slange?

Dette skjedde med oss også. Hjulet ble stadig flatt. Så da sjekka jeg innsida av hjulet litt nøyere, og fant et kjempetynt glasskår som stakk såvidt ut fra gummien på innsida, og som punkterte slangen gang på gang (følte meg skikkelig smart da, ja). Jeg fikk lirka ut glasskåret, men skifta samtidig slange. Ny slange koster nok ikke all verdens.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:23   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Lappe, pumpe, hold under vann, se hvor det bobler. Løs ventil? Skru fast. Lekk ventil? Kjøp ny på bensinstasjon eller dekkverksted.

Gammel 14-05-08, 10:30   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjul koster ca 1000 kr og ikke sikkert du får tak i samme hjul heller. Om det er eks et hjul som ikke selges mere.

Ny slange koster 20-30 kr på biltema

Jeg hadde skiftet slange. Hadde ikke giddet å fikle med å lappe å skifte ventil.Ventil er nesten like dyrt som ny slange

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.