|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nytt hjul eller ny slange?Barnehagevogna vår har eit hjul som stadig går tom for luft. Mannen fant ingen hol da han sjekka slangen i dag, men greide å lage eit hol da han skulle montere slangen tilbake på plass
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Nytt hjul eller ny slange?Dette skjedde med oss også. Hjulet ble stadig flatt. Så da sjekka jeg innsida av hjulet litt nøyere, og fant et kjempetynt glasskår som stakk såvidt ut fra gummien på innsida, og som punkterte slangen gang på gang (følte meg skikkelig smart da, ja). Jeg fikk lirka ut glasskåret, men skifta samtidig slange. Ny slange koster nok ikke all verdens.
|
|
|
#3 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nytt hjul eller ny slange?Lappe, pumpe, hold under vann, se hvor det bobler. Løs ventil? Skru fast. Lekk ventil? Kjøp ny på bensinstasjon eller dekkverksted.
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Nytt hjul eller ny slange?Hjul koster ca 1000 kr og ikke sikkert du får tak i samme hjul heller. Om det er eks et hjul som ikke selges mere.
|
|
![]() |
|
|