|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Pensko til kulefotet halvannetåringJa, så var det snart 17. mai, og Liv på halvannet år har ikke annet enn joggesko. Det går jo ikke når bestemor har sydd blåtøysbunad. Vi har kikket litt på pensko i butikkene, men alle har det til felles at de åpenbart er designet for spinkle plattføtter. Mellom selve skoen og ankelremmen på samtlige prøvde modeller tyter det ut en god liten fettsvull, og det ser ikke behagelig ut. Finnes det pensko som egner seg for tykke kuleføtter, tro? (En annen sak er at det sikkert begynner å bli utsolgt overalt.
|
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Pensko til kulefotet halvannetåringHar du vært på Grensen skotøimagasin eller Sko Hagen på Majorstuen?
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Re: Pensko til kulefotet halvannetåringTakk for tips. Vi har pleid å handle på Grensen - litt av en tålmodighetsprøve. Kanskje jeg stikker innom Sko-Hagen etterpå, jeg sykler faktisk forbi på vei til jordmorkontroll.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pensko til kulefotet halvannetåringHva med See Kai Run-skoene? Kanskje litt knapt med tid for å få dem til 17. mai, riktignok. Jeg har bestilt fra filabel.dk, men vet at noen i Norge fører dem også.
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Pensko til kulefotet halvannetåringKavat er jo forresten kjent for å ha høy vrist på skoene, man ser det med en gang man ser på de;
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Re: Sv: Pensko til kulefotet halvannetåring
Ja, det er sant, Aminta - dem har jeg fått tips om før. Ei venninne har kjøpt slike på Sko Hagen, så det kan jo være lovende.
|
|
|
|
#7 |
|
Ustabil
|
Sv: Pensko til kulefotet halvannetåringMitt beste tips er egentlig å la halvannetåringen få slippe penskoene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Pensko til kulefotet halvannetåringJeg kikket på noe som liknet de der på Sko-Hagen, Bina. Det var også noen litt mer "lukkede" varianter som var fine, men akk så upraktisk med hvitt! Vi har noen søte sandaler fra før som får duge i sommer. I denne omgang endte jeg opp med et par billige lakksko
|
|
![]() |
|
|