|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Ull/silke, ubehandlet ull og ubehandlet bomull. Jeg har handlet til Snuppa og barselgaver til venner (hvis mannen ikke snur da, sånn at jeg snart blir gravid selv!). Flotte klær til en billig penge!
|
|
|
|
#2 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Takk for tips, nå har jeg bestilt noen ulltrøyer.
|
|
|
#3 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Men, når man klikker på bildet med "50% salg på alle barneklær" på forsiden så kommer man til det samme gamle salget som har vært der i evigheter? Det står jo allikevel at det er salg på ALT. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Hvis du går inn på de fanene på siden med innerst og ytterst så finner du klærne til halv pris
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Ja, så det etterpå. La masse klær i handlekurven, men så ble jeg avbrutt og nå er den tom. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
WF: BNBE
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Jeg bestilte klærne på onsdag ettermiddag, og fikk dem i posten på fredag. Fikk alt jeg skulle ha, med unntak av en trøye som var utsolgt. De hadde (sikkert i beste mening) lagt med en body i samme størrelse, men det er ikke aktuelt for Snuppa som har vært bleiefri i ett år. Så den skal jeg sende tilbake, og får tilsendt en trøye i en annen farge istedenfor.
|
|
|
|
#7 |
|
...
Sv: www.barnashage.no har halv pris på alt tøy!Takk for tips. Har prøvd meg på en stor bestilling nå. Så får vi se hva som dukker opp.
|
![]() |
|
|