|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"
Veldig enig i det! Hvorfor er jeg så trøtt i dag tro? Kan det være fordi jeg leste ferdig den boken i natt
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Jeg leste den for en stund siden. Ble passelig engasjert, og etter hvert litt småirritert over en del usansyligheter og tull. Grei nok å lese, men ingen stor opplevelse for meg. mannen, som pleier å kose seg med Anne Holt-bøkene, har bare kommet noen titalls sider på vei. -Ikke engasjert han heller, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Holder på med denne nå, og er ikke helt overbevist ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Eg likte den, leste den ut no.
![]() |
![]() |
#6 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Jeg har lest alt hun har skrevet før, og gledet meg til denne boken også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Usannsynlighetene var det mange av ja, men det var fortsatt en pageturner for meg. Når jeg leser en spenningsroman forventer jeg meg ikke så mye dybde, men masse konspirasjonsteorier og action, og det var det jo unektelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Så blond har jeg følt meg etter å ikke helt ha fått med meg oppklaringen i et par av bøkene til Jo Nesbø. Jeg mener, det er jo ikke akkurat avansert litteratur, så jeg har følt meg litt skamfull og dum. På den annen side kan det like gjerne skyldes at spenningen blir så stor mot slutten av boken at jeg raser avgårde for å bli ferdig, uten å få med meg handlingen. (Det er jo på den tredje side ikke spesielt smart det heller.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Anne Holts "Presidentens Valg"Jeg tror "Presidentens valg" ble den siste Anne Holt-boken jeg leste. Jeg syns boka var helt ut av alle dimensjoner dårlig. Språket hennes har jeg alltid syns har vært dårlig, men hun har hatt etpar fine historier. Denne boka hadde elendig språk og et makkverk av en historie. Jeg syns historien var altfor forutsigbar, banal, klisjefylt og selvsagt svært lite troverdig.
![]() |
|
|