|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: SukkerbrødNå er du sikkert ferdig med bakingen men jeg pleier ofte å lage sukkerbrød dagen før jeg bruker det.Pleier å beholde det i springformen til dagen etter uten å dynke det.Putter det bare i en pose og setter det i kjøleskapet.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sukkerbrødjeg pleier å lage bløtkake dagen før, da får den "satt seg" bedre. Jeg har faktisk bakt Kaninungens sukkerbrød i kveld, som vi skal spise på søndag, også dynker, fyller og pynter jeg den i morgen kveld. Men det er marsipankake, da, jeg vet ikke om det er annerledes?
![]() |
#4 |
godt brukt
|
![]() Sv: SukkerbrødLAgde bunnen i går ja. Hadde den i kjøleskap i natt i pose. I dag har jeg fylt den og dynket den. I morgen skal den spises. Da påfører jeg kremen på utsiden også . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SukkerbrødJeg tar sukkerbrødet ut av springformen og legger det på kjøkkenbenken i en tett pose til dagen etter. Da er det saftig og fint. Jeg synes det blir hardt og tørt om det ligger i kjøleskapet natten over.
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet! ![]() Sist redigert av Optimist : 16-05-08 kl 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|