Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Godteri, må ha, bare må ha

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 23:14   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Godteri, må ha, bare må ha

Jeg er så godtesyk. Jeg tror snart jeg blir gal. Det er smågodt fra Candy King jeg vil ha. NÅÅÅÅ!
Jeg skal ha mensen og er så godtesyk.

Gammel 15-05-08, 23:18   #2
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Godteri, må ha, bare må ha

Kjenner igjen det der litt for godt.

Du har ikke noe som kan dempe suget liggende da? En søt eller syrlig frukt? Tropiske frukter demper suget veldig synes jeg.. men kanskje ikke når man skal ha mensen allikevel.

Nei, lykke til! Det går over snart skal du se.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 23:19   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ta deg en yoghurt med myyye kanel i, det stagger søtsuget.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 23:19   #4
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

paprika døyver litt
liten mengde med mørk sjokolade

Gammel 15-05-08, 23:20   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

I morgen er det fredag. Jeg kan kjøpe godteri. Jeg har lyst til å fråtse. Jeg har vært så flink så så lenge. Nå har jeg fråtsebehov. :håperatselvkontrollenertilbakeimorgen:

Gammel 15-05-08, 23:23   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

I morgen er det fredag. Jeg kan kjøpe godteri. Jeg har lyst til å fråtse. Jeg har vært så flink så så lenge. Nå har jeg fråtsebehov. :håperatselvkontrollenertilbakeimorgen:

Planlegg godtespisingen, ikke kjøp inn mer enn du har gitt deg lov til å spise.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 23:23   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Dette er jæ.... Jeg får vann i munnen bare av tanken på smågodt. Jeg kjenner smaken. Jeg må være gal!

Gammel 15-05-08, 23:26   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Snickers? Ja takk. Helst minst en om dagen.

Gammel 15-05-08, 23:29   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Jeg har vært så flink så lenge. Jeg har holdt poser med feks salt sild i hånden. Så snur jeg posen å leser hvor mye kcal det inneholder så har jeg med en kraftanstrengelse lagt posen tilbake. Jeg vil ha godteri.

Gammel 16-05-08, 01:00   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er også stadig godtesyk.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:00   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg faller for fristelsen og spiser en sjokolade hver dag

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:02   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ikke ha mensen, men herregud så dilla jeg har på Crispo! De siste ukene har jeg knerta mellom to og fire store plater pr helg. Alene! (En plate på under fem minutter er rekorden. )

Mannen kom hjem med en liten crispo til meg på tirsdag for å være snill.
Jeg: Liten?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:10   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

En liten plate! Jeg skjønner hvorfor du ble snurt.

Det værste godterisuget har gitt seg idag heldigvis og jeg har igjen evnen til å opptre på en normal måte. Det vil si ikke kaste meg over godteposen og spise opp alt på en gang. Dessverre ser det ut til å bli vanskelig å få tak på det jeg vil ha. Jeg vil ha smågodt fra Candy King. Ingen over, ingen ved siden av. Nei, jeg er ikke gravid men det skal være CK ellers kan det være. Butikken var skrapa fot smågodt. :shock: Her må jeg ut på jakt.

Gammel 16-05-08, 14:28   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Alle nærbutikkene her fører kun CK - jeg synes det er en dårlig etterligning av smågodt. Yak!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:32   #15
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Candy King går an, men ordentlig godt smågodt er det mixkioskene som har.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.