Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg leter etter en skuespiller jeg ikke husker navnet på

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-08, 08:33   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leter etter en skuespiller jeg ikke husker navnet på

Han har spilt i en serie som advokat. Jeg innbiller meg at enten navnet hans eller rollen heter Simon. Serien mener jeg å huske heter noe med H. Ikke sånn superkjent serie, jeg tror jeg har sett den på TV3.

Jada, kanskje ikke verdens letteste oppgave, men det irriterer meg sånn at jeg ikke kommer på hvem det er.

Han er forresten kjekk, bare så det er sagt.

Noen som kan hjelpe?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 08:40   #2
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg leter etter en skuespiller jeg ikke husker navnet på

Husker du om serien er ny/gammel, andre kjente med i serien, morsom/alvorlig serie?

Gammel 16-05-08, 08:49   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han her?

Simon Baker

Gammel 16-05-08, 09:00   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Han her?

Simon Baker

Åja!!!! Tusen takk!

Gammel 16-05-08, 09:05   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det The Guardian du tenker på, den advokat-serien?

Gammel 16-05-08, 09:49   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det The Guardian du tenker på, den advokat-serien?

Jepp!! Det var det den het ja.

Han er nå litt søt da.

Gammel 16-05-08, 10:37   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg synes han er kjempelekker. Likte ham ikke i advokatserien, han virket så veik der. Men i "The devil wears Prada" var han rålekker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.