|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() En helt vanlig søndagJa ja. Her går det for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En helt vanlig søndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En helt vanlig søndagHuffda.
![]() |
#5 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En helt vanlig søndagDramaqueenoppførsel går i arv. :noterer:
![]() |
#6 |
Tante Sofie
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: En helt vanlig søndagHøres mistenkelig kjent ut, bare at hos er det pappa som er engstelig og at det er meg han er engstelig for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: En helt vanlig søndagNoe slikt kunne ha skjedd hos oss også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En helt vanlig søndagTrikset er å sakte men sikkert venne foreldrene til at man ikke tar tlf. Små unger som gnager på telefonen er en fin unnskyldning for å ha en tlf som "ikke virker". Ta tlf et par ganger hvir du bare roper "Hallo? Hallo? Jeg hører ingenting?". Så lar du batteriet gå ut annenhver dag en periode. Av og til "virker" tlf igjen, det er sikkert fordi sikkelet har tørket. Ikke la dem se noe mønster i det, ring dem opp igjen både på dagtid og kveldstid, men ikke for ofte. Etter et par mnd har de helt vent seg av med at du er tilgjengelig, og blir overrasket hvis du tar tlf med en gang.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: En helt vanlig søndagDet hører med til historien at min bror er meget deprimert. I hvilken grad er det kanskje bare jeg av familien som egentlig er klar over. Så min mor er ikke fullstendig på jordet når hun fabulerer om selvmord. Det som irriterer meg, er at hun skremmer meg opp på denne måten. Det er som sagt ikke første gangen. Og dersom ikke jeg sjekker, er hun troende til å ringe politiet, og dermed sette min bror i langt større forlegenhet enn om det er hans lillesøster som står på døra en søndag ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Travelt opptatt
|
Da blir det noe helt annet
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En helt vanlig søndagJeg klarer ikke å la være å ta telefonen lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|