Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Amy and Pete make me puke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 19:12   #1
tiril
Passiv

Tommel ned

Amy and Pete make me puke

borte

Sist redigert av tiril : 06-10-08 kl 11:14.
  Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:14   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amy and Pete make me puke

Hva er dette for noe? Lag nå en liten tekst til, så vi vet hva vi går til.

Gammel 19-05-08, 20:18   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

De "leker" med nyfødte mus.
Jeg kikket bare litt tidligere i dag, orket ikke mer. Synes så synd på de stakkars krekene.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:20   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som i "plager"? Hvorfor vil jeg se det?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:21   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Som i "plager"? Hvorfor vil jeg se det?

Jeg så ikke så lenge. De "plaget" dem kanskje ikke direkte, men det grenser vel uansett til plaging å ta nyfødte musunger vekk fra moren sin.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:24   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke sett snutten men leste om det på VG.nett i dag. Dyrevernere raser visst mot disse to nå.

Gammel 19-05-08, 21:08   #7
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Trudde overskrifta sa "alt".
Synes heile "dop huer som leiker seg med mus" er helt tragisk.

Ja,som Iset nevner denne video snutten har fått dyrervernere til å rase.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 21:38   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Orket ikke se videoen, beskrivelsene på nett holdt for meg. Møkkafolk.

Gammel 19-05-08, 22:01   #9
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At det er tragisk er jo helt sant, men synes ikke de virker ondskapsfulle. Bare utrolig dumme og uvitende. Hadde de visst hva og hvorfor man ikke skal gjøre sånn så tror jeg ikke de hadde gjort det. Innbiller meg at de bare ble veldig fasinert av de bittesmå livene. *immaerkanskjelittnaivoggodtroende*

Jeg synes synd på Amy og Pete som ikke vet, bedre og som helt tydelig har større problemer enn at dyrevernere forbanner dem.

Også, klok av skade, er jeg førevar og vil presisere : Jeg synes ikke det de gjør er ok.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 22:05   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

At det er tragisk er jo helt sant, men synes ikke de virker ondskapsfulle. Bare utrolig dumme og uvitende. Hadde de visst hva og hvorfor man ikke skal gjøre sånn så tror jeg ikke de hadde gjort det. Innbiller meg at de bare ble veldig fasinert av de bittesmå livene. *immaerkanskjelittnaivoggodtroende*

Jeg synes synd på Amy og Pete som ikke vet, bedre og som helt tydelig har større problemer enn at dyrevernere forbanner dem.

Også, klok av skade, er jeg førevar og vil presisere : Jeg synes ikke det de gjør er ok.

Det Imma sa. gsånaivoggodtroende:

Gammel 19-05-08, 22:07   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

på Imma.
Også vil jeg bare si (igjen) hvor teit jeg syns det er med tråder hvor man legger ut link til noe grusomt bare så man skal la seg sjokkere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.