|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Hvorfor har det seg sånnat hodet sier gå å legg deg, mens kroppen sitter limt fast i sofaen og ikke kommer noen vei?!
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor har det seg sånnKjenner til den der du. Nå har jeg akkurat kommet meg opp fra sofaen nede og så mååååå jeg bare innom her å sjekke ut litt.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvorfor har det seg sånnHodet og kropp kommuniserer normalt ja, men etter midnatt så blir kroppen veldig ego, og ignorerer beskjeder fra øverste hold |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hvorfor har det seg sånnJeg bruker å ha det motsatt jeg. Må nesten tvinge meg selv til å være oppe på kveldene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvorfor har det seg sånnJeg lar hodet vinne og sovner på sofaen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Total awareness
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Hvorfor har det seg sånnHar det sånn om morgenen jeg. Hode sier at jeg må stå opp for å gå på jobb, men kroppen driter liksom i det og vil ikkje røre seg. Men om kvelden er de egentlig ganske bra på bølgelengde.
![]() |
|
|