Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ny is fra Hennig-Olsen: Spicy!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 21:10   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny is fra Hennig-Olsen: Spicy!

Jeg fikk smake den med sjokolade og chili i dag, og den var fantastisk. Virkelig.

Den var ikke spicy som i at tårene rant, men mer som i at sjokoladen fikk en litt dypere og mer intens smak, og man kjente smaken en stund etter at isen var svelget unna. Isen var nydelig, og passer en litt voksen gane. Anbefales!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:12   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny is fra Hennig-Olsen: Spicy!

Shhhh! Slike tråder er forbudt midt i uka, vet du ikke det?

(Nam nam. Skal prøves)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:15   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal teste i morgen!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:23   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå fikk jeg lyst på jordbærsuppe med chili!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:32   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gubben nekter å gå på butikken og kjøpe. Hva skal jeg gjøre? :fortvila:

Gammel 20-05-08, 21:33   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Gubben nekter å gå på butikken og kjøpe. Hva skal jeg gjøre? :fortvila:

Gå sjøl.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:53   #7
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Gå sjøl.

Men jeg er jo lat! Og det regner. Iallefall gjorde det det i sta.

Gammel 20-05-08, 22:04   #8
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Den er veldig god! Kan også anbefale sorbeten, men den var ikke spicy i det hele tatt synes jeg. Bare god!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 22:07   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned ???

Dette var drittdårlig gjort.

Gammel 20-05-08, 22:10   #10
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned 15.
Opp 20kg ned ???

Dette var drittdårlig gjort.

Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:07   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny is fra Hennig-Olsen: Spicy!

Jeg har vurdert å smake den med sjokolade og chili i flere mnd. nå (så veldig ny er den vel ikke men ), men har lurt på om det virkelig kan være godt.
Men da skal jeg prøve i morgen!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:17   #12
Karmosin
Fullverdig medlem

Karmosin sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Karmosin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mmm... Denne prøvde jeg for 1,5 uke siden, kjempegod! Kanskje jeg skulle prøve meg på varm sjokolade med chili også som i filmen Sjokolade, men må vente på dårlig vær først, det passer ikke med varm sjokolade og sol.

Karmosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:27   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny is fra Hennig-Olsen: Spicy!

Opprinnelig lagt inn av Karmosin, her.

Kanskje jeg skulle prøve meg på varm sjokolade med chili også som i filmen Sjokolade, men må vente på dårlig vær først, det passer ikke med varm sjokolade og sol.

Det er godt med varm sjokolade med chili!
(Drakk det senest forrige uke, i min verden passer det alltid med varm sjokolade )

På helsekosten har de også en økologisk mørk sjokolade med chili, den er kjempegod.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:34   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den må jeg prøve! Jeg elsker sjokoladeis, finnes jo ikke omtrent.
Da jeg var lita pleide jeg å kjøpe 1 liter sjokoladeis i papirpakke, istedenfor gotteri.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:42   #15
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det høres ut som en merkelig kombinasjon. Sikker på at det er godt?

Gammel 20-05-08, 23:47   #16
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Det høres ut som en merkelig kombinasjon. Sikker på at det er godt?

Merkelig? Chili og sjokolade er jo nydelig sammen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:54   #17
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Merkelig? Chili og sjokolade er jo nydelig sammen.

Hm... fortsatt skeptisk.

Gammel 21-05-08, 00:08   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er i grunn like glad for at jeg synes det hørtes skikkelig vondt ut med chilismak på isen
:vaniljeis er best:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:24   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den ikke så godt. Sjokoladesmaken var god, men vet dere; chilismaken (jeg har smakt chilisjokolader, chilikaker osv) gjør at jeg tenker på nikotin-tyggegummi! Det smaker faktisk som nikotintyggis, og da er det jammen meg ikke mye lekkert.

Gammel 21-05-08, 08:28   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke denne var så god, Lille Rosin. :trøster:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.