|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Vi skal være barnevakt for barna til et vennepar i helgen. Jeg er sikker på at eldstedatteren deres på snart 11 sikkert har lyst til å se på Grand Prix i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Dattra mi på snart 11 følger ikke med på Grand Prix og heller ikke sønnen min på snart 13. Det kommer nok av at jeg og mannen heller ikke er interessert og da blir det ikke til at de ser det heller.
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Min 9åring har iallefall veldig lyst til å se Grand Prix, og det til tross for at vi ikke pleier å se det. Jeg regner med at jeg kommer til å ta det opp, så kan hun kose seg med det ved en senere anledning.
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Hun vil sikkert se på det hvis hun får lov. Spørsmålet er vel mer om jeg er interessert i å ha 4 barn i alderen 6-10 våkne til 00:15 på lørdag bare siden det er Grand Prix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Hvis du ikke vil sitte opp sammen med dem, er det vel klokt å si ifra om det til barnas foreldre og la dem gjøre en avtale med ungene om hva de får og ikke får.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Tja, min 10-åring gleder seg veldig og vi skal kose oss med popcorn og brus og se hele sulamitten! |
![]() |
![]() |
#8 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Både 2003-barnet og 2000-barnet mitt skal få se Grand Prix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
superbruker
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?
Mine unger skal få se de også. De kommer til å sovne ganske tidlig. Det gjør de alltid. Det gjør jeg også.
![]() |
#10 |
lykkelig
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Disse her kommer ikke til å sovne før hele programmet er ferdig. Ergo må jeg også sitte våken til the bitter end. Siden minstesnuppen min på 2 våknerfør 6 om morgenen, er jeg lite lysten på å legge meg etter halv ett på natten, for å si det rett ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Jeg ville nok latt dem se på hvis de hadde lyst, så hadde jeg heller halvslumret foran tv'en selv..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Hvis dattera mi, som er 8 år, vil se på Grand Prix på lørdag, skal hun selvsagt få lov til det. Grand Prix må så klart sees på direkten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?
Opptak duger ikke nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Snuppa skal reise bort i helga, så henne har jeg ikke kontroll på der. Regner med at de kommer til å se det, ja. TurboTrollet er heldigvis for liten ennå. Jeg og Mannen kommer garantert til å se på. |
![]() |
![]() |
#16 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Hvis 8 og 11 åringen ønsker å se på det så får de lov til det. 5 åringen orker nok ikke å holde seg våken så lenge.
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sitte oppe og se på Grand Prix. Alder?Temaet her er uaktuelt. Seksåringen min er uinteressert i tv, i og iallefall i alt som handler om musikk. Hun kan til nøds se Barnas Supershow, men mister konsentrasjonen med en gang det kommer noe musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|