|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Kuler som samler hår i vaskemaskinenMener jeg en gang i tiden var borti slike små baller som en kunne ha i vaskemaskinen som samlet opp hår. De var nesten som borrelås å ta på. Sliter med mye hår i klesvasken, spesielt håndkle- og sengklevask. Både jeg og jentene har litt langt hår, og alle hårer en del for tida.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kuler som samler hår i vaskemaskinenOm man ikke får tak i skulle det ikke være umulig å lage selv. Kjøpe borrelås og sy fast på tennisballer. Jeg innbiller meg dog at dette kan slite noe på visse klær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kuler som samler hår i vaskemaskinen
Ja, borrelås ville jeg aldri hatt sammen med mine klær hvertfall. Det må jo ødelegge ganske mye.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Kuler som samler hår i vaskemaskinenVar ikke akkurat borrelås da, men litt "nuppete" om dere skjønner. På størrelse med store klinkekuler. Hvorfor kan en ikke som tenåring innse at slike ting er geniale, og hamstre slikt for mange år framover?????
![]() |
|
|