Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bjørn i boligområde (Finland)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 19:27   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Bjørn i boligområde (Finland)

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/23/536102.html

Tror jeg hadde fått litt panikk om jeg møtte denne på vei til barnehagen...

Gammel 23-05-08, 21:10   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :eek: bjørn i boligområde (Finland)

Kan ikke påstå jeg hadde blitt overlykkelig, nei.

Gammel 23-05-08, 21:25   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

For noen år siden så de på skolebussen her en bjørn da de var på vei til skolen. Ikke så langt fra fra sentrum.

Gammel 23-05-08, 21:28   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tror nakkehårene hadde reist seg ja, men samtidig hadde det jo vært en opplevelse for livet da.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 09:50   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke noe for meg heller...
Jeg ble rimelig skremt en gang da jeg syklet på en skogsvei i skumringen og rett rundt en sving sto en elg midt i veien. Den så på meg og sprang foran meg et stykke før den stakk til skogs. Jeg ble lettet, men jammen rundt neste sving sto den der igjen! Jeg gaula og sang resten av de 2-3 km hjem
Vi har også hørt en elg pruste i skogen bak oss på skitur. Gubben er iallefall rimelig sikker på at det var en elg. Kunne ikke være noe annet mente han, siden vi så ferske elgspor (etter 2 elger) over løypa som ikke var der da vi gikk der 30 min før. Jeg har aldri gått så fort med pulk før!

Store dyr skal holde seg i skogen, langt unna meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.