|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() www.bokklubben.no - frustrasjon!Er det flere som i det siste har opplevd enormt treige sider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg bestilte noen bøker derfra i går kveld, men merket ikke noe til trege sider.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Nei, jeg har ikke reagert på det; synes stort sett det går greit. Men det irriterer meg derimot grenseløst at de har slutta å inkludere medlemsnummer i e-postene om ny hovedbok. Blir en del ekstra arbeid å slå dem opp hver gang når jeg har fem ulike medlemskap å holde styr på.
![]() |
#4 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg har ikke merka noe til at det går treigt. Var nettopp inne på sidene deres og alt var som normalt. Syns heller ikke at det er noe problem at de har slutta å innkludere medlemsnr. i mailene. Logger meg inn på siden deres (som jeg har lagt til som favoritt), trykker to ganger på medlemsnr. og velger det øverste. Går så inn på min side og får da opp alle hovedbøkene. Ikke noe problem.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Ja, men for å logge inn må man jo ha et medlemsnummer tilgjengelig. Før sto det alltid i tittelen på e-posten, og det var så greit å bare kopiere. Nå må jeg først finne medlemsnummeret fram før jeg får logga meg inn og gjort noe som helst. Etter det er det ikke noe annerledes enn før.
![]() |
#6 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg husker ikke noe medlemsnr. Når jeg kommer til ruten for medlemsnr. dobbeltklikker jeg og alle mine medlemsnr. dukker opp og det er bare å velge. Enklere kan det ikke bli!
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Siste mailen jeg fikk fra bokklubben var 21. mai. Da sto det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Umuriel; sånn var e-postene jeg fikk før. Nå er de forandra, og medlemsnummeret står ikke. Numrene mine blir heller ikke lagra sånn som de ble før - bare passordet. Og for å få det opp må jeg skrive inn hele medlemsnummeret.
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Hah, om du tror sidene er trege så bare vent til du trenger hjelp fra "medlemsservicen" deres. En måned og 20 dager tok det fra jeg tok kontakt første gang til de klarte å løse en relativt enkel sak (en DVD som ikke virket). Og selv det klarte de ikke å fikse skikkelig, så nå sitter jeg og venter på å få returkonvolutt for det jeg fikk sendt feil. Jeg melder meg nå ut av bokklubben, dette gidder jeg ikke flere ganger.
![]() |
#11 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !
![]() |
#12 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg avbestiller alltid på telefon. :gammeldags:
![]() |
#17 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg fikk akkurat en mail fra Bokklubben som fikk meg til å tenke på denne tråden.
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !
Kanskje det har vært noe rart med e-postene dine? For jeg fikk en ny i går og da sto medlemsnummeret der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Jeg fikk også e-post i dag, og der står det:
Jeg har ikke lagt merke til : før, men det virker som om medlemsnummeret egentlig skulle stått der. Det er visst noe galt, ja.
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
![]() Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !Medlemsnummeret står ikke på mine eposter heller. Men jeg har latt nettleseren lagre det så jeg blir alltid logget inn som meg når jeg går inn på de sidene. Kjapt og greit å avbestille da. Hvis sidene ikke er trege da, det hari kke jeg lagt merke til. Derimot er det utrolig tregt å kjøpe bøker fra dem (utenom selve bokklubbøkene). Har gjort det et par ganger og det tar jo en måned før de kommer omtrent, mot noen få dager i andre nettbutikker som feks bokkilden.no.
![]() |
|
|