Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

www.bokklubben.no - frustrasjon!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-08, 23:20   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

www.bokklubben.no - frustrasjon!

Er det flere som i det siste har opplevd enormt treige sider?
Jeg opplever det på begge PC-ene her, så det kan da umulig være her feilen ligger. Skikkelig irriterende når jeg skal avbestille bøker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:34   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: www.bokklubben.no - frustrasjon !

Jeg bestilte noen bøker derfra i går kveld, men merket ikke noe til trege sider.

Gammel 25-05-08, 23:34   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg har ikke reagert på det; synes stort sett det går greit. Men det irriterer meg derimot grenseløst at de har slutta å inkludere medlemsnummer i e-postene om ny hovedbok. Blir en del ekstra arbeid å slå dem opp hver gang når jeg har fem ulike medlemskap å holde styr på. Det er nesten så jeg lurer på om det er bevisst, for å få færre til å avbestille ...

Gammel 25-05-08, 23:46   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke merka noe til at det går treigt. Var nettopp inne på sidene deres og alt var som normalt. Syns heller ikke at det er noe problem at de har slutta å innkludere medlemsnr. i mailene. Logger meg inn på siden deres (som jeg har lagt til som favoritt), trykker to ganger på medlemsnr. og velger det øverste. Går så inn på min side og får da opp alle hovedbøkene. Ikke noe problem.

Gammel 25-05-08, 23:50   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, men for å logge inn må man jo ha et medlemsnummer tilgjengelig. Før sto det alltid i tittelen på e-posten, og det var så greit å bare kopiere. Nå må jeg først finne medlemsnummeret fram før jeg får logga meg inn og gjort noe som helst. Etter det er det ikke noe annerledes enn før.

Gammel 25-05-08, 23:52   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker ikke noe medlemsnr. Når jeg kommer til ruten for medlemsnr. dobbeltklikker jeg og alle mine medlemsnr. dukker opp og det er bare å velge. Enklere kan det ikke bli!

Gammel 26-05-08, 00:23   #7
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Siste mailen jeg fikk fra bokklubben var 21. mai. Da sto det

Sitat:

Logg deg på med medlemsnummeret ditt: xxxxxxxx og bruk postnummeret ditt som passord.

Jeg har lagret et av medlemsnr og passord så jeg blir alltid logget inn med dette. Det er ingen problem å avbestille andre bøker for det. Jeg går bare inn på "Min side". Da får jeg oversikt over alle hovedbøkene i de ulike grenene jeg er medlem i.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 00:27   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Umuriel; sånn var e-postene jeg fikk før. Nå er de forandra, og medlemsnummeret står ikke. Numrene mine blir heller ikke lagra sånn som de ble før - bare passordet. Og for å få det opp må jeg skrive inn hele medlemsnummeret.

Gammel 26-05-08, 00:35   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Merkelig.

For å svare på h.i; Ja, det er treige sider til tider. Jeg sjekket nå nettopp og får bare opp en hvit side.

Gammel 26-05-08, 08:17   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah, om du tror sidene er trege så bare vent til du trenger hjelp fra "medlemsservicen" deres. En måned og 20 dager tok det fra jeg tok kontakt første gang til de klarte å løse en relativt enkel sak (en DVD som ikke virket). Og selv det klarte de ikke å fikse skikkelig, så nå sitter jeg og venter på å få returkonvolutt for det jeg fikk sendt feil. Jeg melder meg nå ut av bokklubben, dette gidder jeg ikke flere ganger.

Gammel 26-05-08, 08:19   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nei, jeg har ikke reagert på det; synes stort sett det går greit. Men det irriterer meg derimot grenseløst at de har slutta å inkludere medlemsnummer i e-postene om ny hovedbok. Blir en del ekstra arbeid å slå dem opp hver gang når jeg har fem ulike medlemskap å holde styr på. Det er nesten så jeg lurer på om det er bevisst, for å få færre til å avbestille ...

Jeg logger bare inn på ett medlems nr og så kan jeg avbestille alt fra det nummeret.
turbo er med i 2 der, jeg en og snoopy har et medlemskap

Gammel 26-05-08, 08:33   #12
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg avbestiller alltid på telefon. :gammeldags:

Gammel 26-05-08, 20:17   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vurderer sterkt telefon. Kjenner jeg er veldig irritert. Som sagt har prøvd fra andre PC-er og sidene er til tider så trege at jeg ikke kommer til pålogging engang.

Gammel 26-05-08, 20:25   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får avbestilling på SMS jeg. Det er kjempemessig iallefall!

Gammel 26-05-08, 20:30   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

SMS ja! Det kan jeg gjøre! Smart. Har ikke kommet på det.
Fikk avbestilt i dag heldigvis. Da kom sidene opp.

Gammel 26-05-08, 20:39   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke opplevd at det går treigt. Jeg har memorert et av medlemsnumrene, så jeg bruker alltid det.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 14:44   #17
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk akkurat en mail fra Bokklubben som fikk meg til å tenke på denne tråden.

I den mailen så stod det:
Logg deg på med medlemsnummeret ditt: ****** og bruk postnummeret ditt som passord.

(Sidene var dessuten raske når jeg avbestile boken på ett øyeblikk)

Gammel 28-05-08, 14:46   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Umuriel; sånn var e-postene jeg fikk før. Nå er de forandra, og medlemsnummeret står ikke. Numrene mine blir heller ikke lagra sånn som de ble før - bare passordet. Og for å få det opp må jeg skrive inn hele medlemsnummeret.

Kanskje det har vært noe rart med e-postene dine? For jeg fikk en ny i går og da sto medlemsnummeret der.

Gammel 28-05-08, 15:04   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg fikk også e-post i dag, og der står det:

Sitat:

Logg deg på med medlemsnummeret ditt: og bruk postnummeret ditt som passord.

Jeg har ikke lagt merke til : før, men det virker som om medlemsnummeret egentlig skulle stått der. Det er visst noe galt, ja.

Gammel 28-05-08, 22:59   #20
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Medlemsnummeret står ikke på mine eposter heller. Men jeg har latt nettleseren lagre det så jeg blir alltid logget inn som meg når jeg går inn på de sidene. Kjapt og greit å avbestille da. Hvis sidene ikke er trege da, det hari kke jeg lagt merke til. Derimot er det utrolig tregt å kjøpe bøker fra dem (utenom selve bokklubbøkene). Har gjort det et par ganger og det tar jo en måned før de kommer omtrent, mot noen få dager i andre nettbutikker som feks bokkilden.no.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.