Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bryllupsdag i dag...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 12:01   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Bryllupsdag i dag...

En sms fra en venninne i dag, hvor det stod "gratulerer med bryllupsdagen!" fikk meg til å flire godt. Da hadde jeg stått opp, fått opp to barn, kjørt til barnehagen mens jeg pratet med mannen på telefon, kommet meg hjem igjen, og ikke en gang hadde jeg tenkt på at det faktisk er bryllupsdagen vår i dag!

Vi har vært gift i 4 år i dag, giftet oss på tinghuset i all hemmelighet, i olabukse og pene overdeler. To sporty forlovere tok på seg oppdraget med å signere papirene, uten å få vite dato. Vitner ble lånt på tinghuset. Etterpå dro vi for å bade hunden i sjøen, og bråbestemte oss for å spise middag ute, så det ble biff med meksikansk saus på begge to.

Vi var, og er fremdeles veldig fornøyde med måten vi gjorde det på. det eneste jeg kanskje angrer litt på, er at vi ikke brukte bedre tid til å finne gifteringer, selv om jeg synes de ble helt greie.

Det er deilig å vite at både mannen og jeg har like avslappet forhold til det, vi koser oss, bryllupsdag eller ikke. Så nå skal jeg ringe han og gratulere med dagen, og fortelle han hvor mye han betyr for meg.
Vi har fått to flotte barn sammen, og jeg er veldig glad i mannen min!

Gammel 28-05-08, 12:03   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bryllupsdag i dag...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen!

Gammel 28-05-08, 12:12   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye med bryllupsdagen.

Gammel 28-05-08, 12:18   #4
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer masse med dagen!!!!

Gammel 28-05-08, 12:20   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med bryllupsdagen!

Gammel 28-05-08, 12:25   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen til både deg og meg. Vi har ti års bryllupsdag i dag.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 12:26   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med bryllupsdagen Nenne.

Gammel 28-05-08, 12:28   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med bryllupsdagen.

Kan tenke meg å ta en sånn varient av bryllup selv.

Gammel 28-05-08, 12:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye. Jeg og min mann hadde 5 års-bryllupsdag på lørdag (24. mai) og jeg husker ALDRI den dagen, jeg er skikkelig mann på det området. Svigers har bryllupsdag samme dato som oss, og hvert år får jeg sms av svigermor der hun skriver "gratulerer med dagen", og hvert år skjønner jeg ingenting før jeg har tenkt meg om i 5-6 minutter.

Vi var på kino på lørdag da, men det var helt tilfeldig.

Gammel 28-05-08, 12:36   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Gratulerer så mye. Jeg og min mann hadde 5 års-bryllupsdag på lørdag (24. mai) og jeg husker ALDRI den dagen, jeg er skikkelig mann på det området. Svigers har bryllupsdag samme dato som oss, og hvert år får jeg sms av svigermor der hun skriver "gratulerer med dagen", og hvert år skjønner jeg ingenting før jeg har tenkt meg om i 5-6 minutter.

Vi var på kino på lørdag da, men det var helt tilfeldig.

Hvis jeg får spørsmål om hvilken dato vi giftet oss, eller i hvor mange år vi har vært gift, så må jeg ta av gifteringen og sjekke graveringen inni før jeg kan svare.

Jeg ringte forresten mannen nå, og han var "liksomsur" for at jeg hadde glemt å gratulere han når jeg ringte i dag tidlig.

Gammel 28-05-08, 12:37   #11
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Gratulerer med dagen til både deg og meg. Vi har ti års bryllupsdag i dag.

Gratulerer så masse.

Gammel 28-05-08, 12:38   #12
TBM
Passiv

Standard

Gratulerer så mye med dagen Gerbera! I morgen skal jeg feire 10 års bryllupsdag!

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:31   #13
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer så mye til Gerbera og Nenne

Gammel 02-06-08, 08:36   #14
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pokker, der minnet du meg på at jeg også har bryllupsdag i dag. 18 år. Jøss. Må sende melding til mannen.

Gratulerer med bryllupsdagen!!

Gammel 02-06-08, 08:38   #15
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer så mye!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.