Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vi har det ganske bra her, tross alt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-08, 23:20   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Vi har det ganske bra her, tross alt

Som et lite apropos til heftige diskusjoner om bensinpriser og streik, både her og i media:

(Kilde: youtube.com)

(Ja, jeg vet at den har vært framme før. Men den tåler å sees flere ganger.)

Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 19:53   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi har det ganske bra her, tross alt

Jeg kjenner jeg blir litt motløs. Jeg prøver å ikke sløse, sette pris på hvor godt jeg har det, ikke forurense mer enn nødvendig, ikke syte og klage, gi penger til innsamlingsaksjoner, være fadder for sos barnebyer... Men det er så mange mennesker som lever under fattigdomsgrensa, så mange jeg ikke kan hjelpe og forskjellene er så jævlig store. Uansett hvor "flink" jeg er.

Gammel 02-06-08, 08:46   #3
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

jeg sier meg hjertens enig! Men samtidig som vi ikke skal ta for gitt alt det gode vi har, må vi ha lov å nyte og sette pris på det. Ingen som får det bedre av at vi i som har det godt går rundt med dårlig samvittighet for det. Da er det bedre å gjøre som MegaMie, en innsats for en bedre verden, og være stolt av det.

Gammel 02-06-08, 09:04   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

jeg sier meg hjertens enig! Men samtidig som vi ikke skal ta for gitt alt det gode vi har, må vi ha lov å nyte og sette pris på det. Ingen som får det bedre av at vi i som har det godt går rundt med dårlig samvittighet for det. Da er det bedre å gjøre som MegaMie, en innsats for en bedre verden, og være stolt av det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.