|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Blir det myggår i år?Jeg reagerer utrolig på mygg og lurer veldig på om det kommer til å bli myggår i år. Noen som vet hva som kan trigge myggår, og om forholdene ligger til rette i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir det myggår i år?Å, endelig en medsammensvoren. Jeg reagerer også veldig på mygg. Veldig.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Blir det myggår i år?Min kollega som sier hun reagerer veldig på mygg og knott sier at den fungerer. Hun tømmer ut store mengder insekter fra fellen, har en stor tomt og er et svært lidenskapelig hagemenneske. Dette er min store plan B. Blir jeg oppspist i år så må jeg kjøpe en slik. Hvis ikke er 101 ute med meg.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Blir det myggår i år?Enda en medsammensvoren på et sted med navn avledet fra myr. Og myggen elsker meg.
![]() |
#6 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Mygg!!
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Blir det myggår i år?Myggen liker meg også. Jeg blir alltid spist opp.
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Grønnsåpe i nærliggende stillestående vann er effektivt.
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Måtte google litt, og fant denne svenske artikkelen med et mygghus. Med oppskrift på hvordan man kan lage sitt eget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Argh, mygg! Heldigvis finnes det ikke her, midt i byen. Det funker fint å helle bittelitt såpe i vann, da bryter man nemlig overflatehinna på vannet, og eggene, som henger i den, synker til bunns og drukner. I USA hadde vi en slags zappelampe, den tiltrakk seg insekter med en lyd som mennesker ikke hørte, også zappet den dem til døde.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Blir det myggår i år?Kanskje jeg skulle bygd noe sånt rundt huset, LaBanga?
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Fy søren Veronal! Det så ikke godt ut. En ting er prikkene, men jeg vet så godt hvordan det klør! :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Blir det myggår i år?Jeg for min del blir så og si aldri stukket av mygg, i allefall ikke hvis det er andre å stikke i nærheten
![]() |
#14 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Blir det myggår i år?
For en del år siden så kjøpte vi et 6 kantet partytelt med myggnetting, synes det var veldig kjekt da det var mye knott og vi satt ute om kvelden. men det var nok ikke festet så bra til bakken, eller vi hadde hatt hjelp til å dra opp krokene, for en dag med mye vind så forsvant det bortover nabojordet, gadd ikke sette det opp igjen etter det.
![]() |
#15 |
godt brukt
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Nok en mygghater melder seg! Om jeg er heldig blir bare stikkene vonde klumper på størrelse med et kronestykke, men de verste blir på størrelse med et eple. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?Jeg pleier bare å bli spist av utenlandske mygg, men blir det myggår er det vel fritt frem.
![]() |
#19 |
re:designer
![]() Sv: Blir det myggår i år?Vi har nesten ikke mygg her hos oss, sikkert fordi det er så masse flaggermus her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Blir det myggår i år?I USA hadde de noen kembomygg som virkelig elsket meg. Bena mine er fulle av arr etter å ha bodd der et år. En ting som virkelig hjalp var å smøre inn kroppen med babyolje. Da ble huden så glatt at mygen ikke fikk tak.
![]() |
|
|