Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Spørsmål om morsmelkfryseposer fra Avent

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-08, 19:28   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spørsmål om morsmelkfryseposer fra Avent

Jeg har overtatt noen fryseposer fra Avent men lurer på hvordan de lukkes? Husker jeg feil når jeg kanskje husker noen hvite små poseklyper som på mystisk vis er vekke nå? Vil vanlige poseklyper fungere like greit? Og dersom man ikke har fyllt opp hele posen, setter man klypa øverst likevel, eller nede rett over der melka "slutter"?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 20:26   #2
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Spørsmål om morsmelkfryseposer fra Avent

Jeg fikk en hel rull med sånne poser pluss to hvite klyper da jeg overtok en Aventpumpe fra en venninne. Jeg bruker verken pumpe noe særlig eller poser, så hvis du vil ha posene og klypene, så si ifra!

Gammel 31-05-08, 20:30   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om morsmelkfryseposer fra Avent

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Jeg fikk en hel rull med sånne poser pluss to hvite klyper da jeg overtok en Aventpumpe fra en venninne. Jeg bruker verken pumpe noe særlig eller poser, så hvis du vil ha posene og klypene, så si ifra!

Det skal jeg . Hvite klyper altså. Da husket jeg riktig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.