|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Storesøster skal i bursdag, og pga migrene fredag og lørdag så har jeg glemt hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Nei, på ingen måte. Både tre- og-et halvtåringen og seksåringen min liker Postmann Pat.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?De kan nok passe for en fireåring, men seksåringen min har vokst fra Postmann Pat for en god stund siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Femåringen her i huset synes fortsatt det er stas med Postmann Pat.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?For barnslig?!?!
![]() |
#7 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Hmmm... Er usikker jeg på hva jeg skal gjøre altså. Det er snakk om bøkene i serien Postmann Pat på nye eventyr, men finner ikke noe anbfalt alder på de på nettet. Min 4-åring synes de er fine, men vet ikke om denne gutten kanskje er av den mer "tøffe type"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Mellombror på 5 år liker bøkene veldig godt. Jeg ser ofte at Pat-bøkene blir lest for han og kompisene hans når jeg henter i barnehagen.
![]() |
#9 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Hvis det er en gutt som du vet liker Postmann Pat, er det ikke for barnslig. Jeg har en 4-åring som synes fortsatt han er interessant, men jeg ville ikke gitt slike bøker til vennene hans, som er nok tøffere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?
Det samme har min. Postann Pat er ikke særlig stas lengre. Nå er det bokseriene fra GodBoken; Min123 og Fakta som er mest stas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?Min gutt har aldri vært av den spesielt tøffe typen, så det har ikke noe med tøffhet å gjøre at han har syntes Postmann Pat-historiene, Byggmester Bob etc. har blitt for barnslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|