Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-08, 10:00   #1
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?

Storesøster skal i bursdag, og pga migrene fredag og lørdag så har jeg glemt hele greia.
Lurer på om jeg skal lage et slags pengekort istedet.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 10:14   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bøker om Postmann Pat for barnslig til en gutt som fyller 4 år?

Nei, på ingen måte. Både tre- og-et halvtåringen og seksåringen min liker Postmann Pat.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 10:59   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kan nok passe for en fireåring, men seksåringen min har vokst fra Postmann Pat for en god stund siden.
Jeg tror Postmann Pat har vært mest populær hos mine gutter mellom 2 og 3 år når jeg tenker meg om.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:01   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

4-åringen min har vokst fra Postman Pat, det er Karsten og Petra som er i vinden.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:07   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Femåringen her i huset synes fortsatt det er stas med Postmann Pat.

Gammel 01-06-08, 11:07   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

For barnslig?!?!
Jeg som liker Postmann Pat fremdeles?

Nei, jeg tror ikke det blir for barnslig for Maja når hun fyller 4 i hvert fall.

Gammel 01-06-08, 11:36   #7
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Hmmm... Er usikker jeg på hva jeg skal gjøre altså. Det er snakk om bøkene i serien Postmann Pat på nye eventyr, men finner ikke noe anbfalt alder på de på nettet. Min 4-åring synes de er fine, men vet ikke om denne gutten kanskje er av den mer "tøffe type"?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:41   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Mellombror på 5 år liker bøkene veldig godt. Jeg ser ofte at Pat-bøkene blir lest for han og kompisene hans når jeg henter i barnehagen.

Gammel 02-06-08, 11:26   #9
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis det er en gutt som du vet liker Postmann Pat, er det ikke for barnslig. Jeg har en 4-åring som synes fortsatt han er interessant, men jeg ville ikke gitt slike bøker til vennene hans, som er nok tøffere.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:48   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

4-åringen min har vokst fra Postman Pat.

Det samme har min. Postann Pat er ikke særlig stas lengre. Nå er det bokseriene fra GodBoken; Min123 og Fakta som er mest stas.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:57   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min gutt har aldri vært av den spesielt tøffe typen, så det har ikke noe med tøffhet å gjøre at han har syntes Postmann Pat-historiene, Byggmester Bob etc. har blitt for barnslig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.