|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny sukkerfri/sunn uke....
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er med
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 08-06-08 kl 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeDenne uken vil jeg også bli med! Har fråtset i kaker og snop hele helgen og er drittlei. Kjenner jeg vil "rense" hele kroppen nå, med masse vann, grønnsaker og trening. Gleder meg (og gruer meg litt)!
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 04-06-08 kl 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg vil og være med denne uken. Sist redigert av Labolina : 02-06-08 kl 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er med en uke til.
Propella Sist redigert av Propella : 01-06-08 kl 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er med en uke til!
![]() |
#7 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg prøver igjen!!!
![]() |
#8 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er med en uke til jeg også! Jeg har lov til å drikke (ubegrensede mengder) cola zero, men skal ikke drikke sukkerbrus eller iskaffe, spise snop, potetgull og helst være i litt fysisk aktivitet hver dag. Lørdag har jeg lov til å kose meg litt!
Jente, des 06 Gutt, april 08 Sist redigert av Wix : 09-06-08 kl 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er med en uke til, har vært fullstendig uten snop en uke nå. På 3 uker har jeg spist en is og ett kakestykke. Er stolt og fornøyd!
I am a bad girl. Go to my room. Sist redigert av Kaktus : 05-06-08 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
blid
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg henger med ei uke til! Pepsi Max er tillatt - brus og annen sukkerholdig drikke utgår. Ellers så tillater jeg meg litt lørdagsgodt
Selma og jentene (-99 og -02) Sist redigert av Selma : 06-06-08 kl 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg henger meg på her etter å ha ramlet skikkelig utpå i uken som var... (Helgen har ikke vært stort bedre heller...)
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha. ![]() Sist redigert av Sue : 08-06-08 kl 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeNÅ er jeg med, for mens over, og fullt fokus. Ikke noen store fristelser denne uken heller, så ja - here we go Sist redigert av Left : 08-06-08 kl 18:46. |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er også med en uke til. Har fremdeles ingen ambisjoner om trening, men vil kutte ned på kakemat (altså bolle og lefse i steden for ordentlig næring), godis og potetgull. Brus/saft eller annet med sukker i drikker jeg så og si aldri i utgangspunktet, så det tar jeg ikke med på lista. Fredag eller lørdag er det lov med litt digg.
Sist redigert av rajraj : 08-06-08 kl 19:29. Årsak: Skjema |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er også med igjen! Hadde noen få sprekker uka som gikk, men mener bestemt jeg har godt av å la være å putte i meg mye sukker. Jeg har funnet ut at utfordringen var å holde seg unna kaker og kjeks. Snop ble det overraskende lett å holde seg unna.
![]() |
#15 |
...
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeNy uke nye muligheter.
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg hiver meg på en gang til. Holdt til torsdag sist uke, så nå må jeg klare litt til !
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 02-06-08 kl 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukePrøver meg igjen neste uke. Litt mye som skjer på hjemmefronten just nu.
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08- Sist redigert av Tante Grønn : 03-06-08 kl 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJa, nå er jeg og klar! Jeg skal dra den litt lengre denne uken enn å bare kutte ut snop og sukker, men prøve å spise mer grønnsaker og mindre karbohydrater. Heia oss!
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 04-06-08 kl 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg har og sprukket så det står etter denne helgen, og satser med ny frisk i morgen. (Denne gangen UTEN oreokake i kjøleskapet heldigvis.) Sist redigert av Krem : 06-06-08 kl 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri /sunn ukeJeg er også med en uke til (minst) I dag har jeg dessverre spist 3 kakestykker Sist redigert av Tuppen : 08-06-08 kl 20:17. Årsak: Oppdatering |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|