|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flere med partner som ikke leser?Jeg er glad i å lese, både skjønn og faglitteratur. Magasiner er også kjekt. Min mann derimot leser ikke. Det eneste jeg har sett ham lese er Donald, og kanskje VG innimellom. Han sier selv også at han hater å lese.
doing the dishes while doing the dishes Sist redigert av zeppelin : 14-06-08 kl 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Min mann leser en og annen bok, men han leses aviser i timesvis om han får mulighet. Jeg leser mer bøker, og ikke så mye aviser, og han mener jeg går glipp av noe.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Min mann leser heller ikke bøker, bare blader (FHM, Opel-blader, Tekniske magasiner og lignende). Fatter det ikke, jeg er avhengig av gode bøker! Vi har diskutert det (for jeg prøver å forstå hvordan det er mulig
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Han leser blader og aviser, men ikke bøker. Sier han ikke klarer å konsentrere seg hvis han leser bok. Og ja, jeg tenker absolutt at han går glipp av noe meget viktig, but so is life. Sist redigert av Marge : 02-06-08 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Samme "problemet" her. Mannen her leser VG og ViMenn. Det er vel stort sett det eneste. Jeg må ha en bok nesten hele tiden og leser masse. Mannen gidder ikke lese og skjønner ikke poenget med bøker. Har litt vanskelig for å forstå det, jeg da...
![]() |
#6 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Min mann leser bare på ferie, og da går det for det meste i krim. Jeg har forsøkt å oppmuntre han til å lese mer, men etter ti år har jeg gitt opp. For han er bøker ensbetydende med ferie, og han liker å sitte i timesvis og gjøre seg ferdig med boka med en gang, en halvtime/time her og der i hverdagen gjør han bare frustrert.
![]() |
#7 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Min mann er like glad i å lese som meg
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen leser kun aviser og blader. Han har dysleksi så jeg har ingen problem med å forstå at han ikke ønsker å lese bøker.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Han leser Donaldpocket.
![]() |
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Jeg har ingen mann som ikke leser bøker. Eller som leser bøker, for den saks skyld.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 02-06-08 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen min er periodeleser. Han er bachelor i American Studies med hovedvekt på litteratur, så det er ikke det at han ikke liker å lese. Men mens jeg godt kan lese en side eller to om dagen i travle tider og være fornøyd med det, liker han best å ha tid til å lese, og da leser han i et hvert ledig øyeblikk. Derfor velger han heller å ikke lese i perioder der det er hektisk.
![]() |
#12 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen leser ikke, eneste har vært at jeg har lånt fotballbøker på biblioteket, da sitter han og leser og smiler bredt. Ikke annet, dessverre får jeg si for jeg skjønner det ikke.
![]() |
#13 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Han leser haugevis av aviser og fotballbøker.
![]() |
#14 |
blid
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen min leser nok vesentlig flere bøker enn meg
![]() |
#15 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?min mann leser VG, lokalavisa, biltemakataloger og motorblader.....
![]() |
#17 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?
Altså. Biltemakataloger er høyverdig litteratur.
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen leser ikke stort annet enn aviser og faglitteratur. Til gjengjeld ganske mye av det siste da, i form av både bøker og magasiner som gis ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Flere med menn som ikke leser?Mannen min leser ikke bøker. Jeg har prøvd å prakke på han lydbøker, men han finner liksom ikke tid til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|