Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bil til tre barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-08, 17:30   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bil til tre barn

Jeg har en venninne som snart blir trebarnsmor (ja faktisk, en venninne, det er ikke meg som plutselig har fått en haug barn ). Hun og mannen diskuterer bil og jeg lovte høre her.

De har en jente på 6 år som er ganske stor for alderen, en gutt på 4, også relativt lang og skal ha en baby i oktober. De skal kjøpe ny bil og hun lurer på hvordan andre har løst det. Mannen hennes vil ha Toyota Avensis. Hun (og jeg - hun har sjekket vår) mener det blir trangt med tre seter i den. De to eldste bruker beltestoler ennå, og hun vil helst beholde hele stolen for eldstemann så lenge som mulig (altså ikke gå over til bare pute).

Hun lurer på tips fra andre trebarnsfamilier; både ang biltype (er syvseter eneste alternatv?) og også på eventuelle bilseter som kan fungere sammen. Kan dere hjelpe?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.