|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne ukenHar nå bladd gjennom tilbudsavisen til G-Sport og de selger denne uken Bike-Tec Alu barnehenger til 699,- (ordinær pris 1299,-). ![]() Lurer på om dette kunne ha vært noe for oss ja. Må diskutere med sambo når han kommer. Hvis denne er grei nok synes jeg det blir vanskelig å forsvare å bruke flere tusen kroner på en slik henger. Ser at den ikke kan gjøres om til "vogn" med hjul fremme, men er dette absolutt nødvendig da? Hva tror dere da?
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.:Fikk lyst på:
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.
Det er nettopp det jeg også tenker! Derfor vil jeg gjerne høre fra dere som har en slik med hjul. Er det nødvendig?
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Jeg har ikke sykkelvogn enda, men får i ettermiddag. Vi har kjøpt en brukt, og den har heller ikke hjul foran. Jeg ser ikke det helt store behovet. Når jeg skal bruke sykkelvogna så skal jeg sykle, ikke gå. Hvis du ser for deg å f.eks sykle inn til byen en lørdag, for å rusle litt rundt, så kan det kanskje være en god ting, men jeg ville heller tatt med en bæresele. Den er diger å trille rundt på tror jeg. |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Det er sant. For oss er det mer aktuelt å sykle til stranda eller i marka. (bor midt i byen enn så lenge)
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi har Nordic-cab - sykkelvogn, pulk, joggevogn og søskenvogn i ett. Vi bruker den som vanlig søskenvogn i helgene når vi ikke sykler, derfor er vi avhengig av hjul foran.
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi henger uten hjul. Noen ytterst få ganger har jeg savna hjul, som når vi har vært i byen eller nå jeg kunne ha tenkt meg å ta med sykkelvogna inn på butikken. Ellers har det ikke vært noe savn for vår del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
Kjempesmart. Og om man drar på lørdagshandel når ungene sykler selv, så kan den jo lesses full. Ingen unnskyldning for å ta bilen da heller |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Hmm, mange gode tips til bruk her altså! Må få sambo mer på glid skjønner jeg.
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vår er lettere enn noen av de andre, vanlige vognene vi har hatt. Solgte søskenvogna med en gang vi anskaffet Nordic- caben og bruker den som vogn både titt og ofte.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Har akkurat vært og rasket med meg den siste de hadde her - utstillingsmodellen. |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Ja, regner med at de går fort ut av butikken! Vi får vente litt. Har akkurat reparert bilen for flerfoldige tusen, så feriepenger blir etterlengtet nå ja
![]() |
#13 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi har vurdert å kjøpe en med hjul foran, en periode da det var aktuelt for meg å sykle til jobb, og ikke Herr Kanin. Meningen var da at jeg kunne sykle Kaninungen til barnehagen, sette igjen hengeren, som Herr Kanin kunne trille hjem fra barnehagen etterpå. Men lat som jeg er, ble det ikke noe av, og vi har ingen sykkelvogn av noe slag.
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
Dette var jaggu smart! Hmm, vurderer nå sterkt sykkelvogn med hjul. Men det kan vi nok drøye med en stund, for knerten sover jo på dagen fremdeles.
![]() |
#15 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.For oss var det viktig å ha svingbart hjul foran, siden vi kommer til å svinge innom butikken på vei hjem fra jobb. Da slipper jeg å ta ut barna og de bare sitter der og blir med inn på butikken.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Har vært inne og tittet på den, men det blir for dyrt til den lille bruken vi kommer til å ha. Vi har dessuten allerede Fjellpulken som vinterpulk, så det er ikke nødvendig for oss med vinterpulkutgaven.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
Den på G-sport veier ca 13 kg.
![]() |
#19 |
På finn.no er det en som selger vogn med hjul foran. Det kan ikke svinges rundt.
![]() |
#20 |
![]() |
|
|