Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tapas - tips til retter ønskes

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 21:36   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Tapas - tips til retter ønskes

Jeg skal ha sen lunsj hjemme hos meg for de som jobber for meg, vi blir vel ca 11 stk tilsammen tror jeg. Jeg har aldri laget et rent tapasbord før, så jeg skulle gjerne hatt tips til ting å servere.
Viktig er at jeg kan forberede alt på forhånd, slik at det evt er bare å varme ting lett før servering. Jeg skal jobbe frem til et par timer før det hele starter, så jeg har ikke mye tid.

Ting jeg kunne tenkt meg:

- spicy kjøttboller med en eller annen god saus
- stekte marinerte scampi
- kyllingvinger
- Salat med mozarella og tomat
- lefser med røkt laks og philadelphia
- asparges rullet inn i spekeskinke
- tzatziki
- guacomole
- foccachia

salat bør jeg vel ha til.

Tisp til flere ting som kan passe til dette? Gjerne med oppskrifter.

Gammel 05-06-08, 21:39   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tapas - tips til retter ønskes

I denne tråden er det mye smaskens.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:41   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Ostepai eller spinatpai.
Fetaost
Løkringer
Fruktfat med melon, druer, ananas osv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:45   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dadler surret inn i bacon og stekt i ovnen (med tannpirker i) synes jeg er godt. Har ikke laget det selv, men har smakt det på tapas-koldtbord et par ganger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.