Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg drømte om Iset i natt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 23:31   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg drømte om Iset i natt!

Jepp.

Det var program om Iset og hennes nye hus på Discovery Channel.
Hun hadde nemlig kjøpt et stort gammelt gods av Ms.Lee, og det ble sagt at det spøkte der.
Ms.Lee hadde selv opplevd underlige ting der, og så ville Ghosthunters undersøke hva som foregikk der i nattens mulm og mørke.

Gammel 05-06-08, 23:33   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg drømte om Iset i natt!

Gris.

Gammel 05-06-08, 23:34   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så var det bare en drøm.

Gammel 05-06-08, 23:37   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var en merkelig slutt på den drømmen.

Håper du drømmer fortsettelse i natt. Det kan bli riktig spennende, en føljetong. Var det en stor fin hage rundt godset?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 23:39   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Var det en stor fin hage rundt godset?

Håper ikke det, for da er det ENDA kjipere at det bare var en drøm.

Gammel 06-06-08, 09:11   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde jeg hatt et gods med flott hage og spøkelser, så hadde jeg nok ikke solgt det! Men Iset og familien hadde selvsagt flyttet inn.

Syns spøkelser er litt kule jeg, så lenge de ikke er slemme med noen. :melinda gordon-wannabe:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:40   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Hadde jeg hatt et gods med flott hage og spøkelser, så hadde jeg nok ikke solgt det! Men Iset og familien hadde selvsagt flyttet inn.

Syns spøkelser er litt kule jeg, så lenge de ikke er slemme med noen. :melinda gordon-wannabe:

Siden det var snakk om et gods, regner jeg med det hadde vært plass til dere alle sammen, ja.

"Mine" spøkelser her i huset er ikke slemme.
De hører til, på en måte, det føles nesten litt trygt å ha dem her.
Bortsett fra han ved stuevinduet, han er litt ekkel.

Gammel 06-06-08, 10:20   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ekkel? Jeg kan godt sitte her og nå i mitt trygge hjem og si at jeg synes det er spennende med spøkelser i huset, men hadde jeg virkelig blitt "invadert" av noen (og ja, jeg tror fullt og fast på gjenferd) hadde jeg nok flyttet i telt på gata i ren skrekk.
Jeg liker på en måte tanken på at feks. min far er her og passer på meg (han døde i juni for 8 år siden), samtidig som jeg synes det er litt creepy at han skal stå og stirre på meg og se alt jeg foretar meg uten at jeg vet at han er der.

Gammel 06-06-08, 10:36   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns det er koselig å tenke på at farfar ser meg, jeg. At han ser barnebarna sine.

Og ja, jeg vet at han er der et sted, for jeg hørte ham for noen år siden. (Overnattet hos farmor)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 10:48   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja det er jo koselig og litt spennende, og jeg tror nok våre avdøde nære slektninger følger litt med, men jeg synes ikke helt om tanken på at de står og kikker på oss. Synes det er litt ekkelt at min far kanskje står og ser på meg i dusjen eller når jeg har sex, feks. Men jeg tror nok de har "antenner" selv om de er døde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.