|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerenkineserene har en grei teori om dette. Sjekk ut linken, dah! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerenHm.... Hvis poenget er at man ikke klarer å ta ringefingrene fra hverandre når man holder fingrene slik... Hva sier det mest om da - mitt ekteskap, eller mine fingre, når jeg klarte helt uten problemer å ta fingrene fra hverandre?
![]() |
#3 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerensikker på at du holdt figrene riktig, og at de andre var helt inntil hverandre?
![]() |
#5 |
høyt og lavt
![]() |
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerensånn er det bare!
![]() |
#6 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerenSånn er det bare er jo ikke noe særlig til begrunnelse, da. Jeg kan ikke slikke meg på albuen, men det føles jo mer fysisk begrunnet. At man ikke skal kunne ta to fingre fra hverandre er jo ikke logisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
høyt og lavt
![]() |
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerennoen ting bare er, neida det er sikkert noe med nerver eller muskler som ikke kan flytes når de andre fingrene bøyes ned eller noe?
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerenJeg skjønte ikke sammenhengen jeg. Jeg hørte uten lyd, har det noe å si? Ja, det er umulig å ta ringfingrene fra hverandre, når man holder hendene sammen på den måten, men og så da?
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor gifteringen skal være på den 4. fingerenSikkert mange som synes sånt er søtt, men jeg blir litt irritert over sånt sludder jeg.
![]() |
|
|