|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Vi skal på fotballcup i helgen. Siden minstejenta ikke skal være med, har jeg ingen steder å ha drikke og mat mens vi er ved fotballbanen. Å gå rundt med bærepiose blir ikke aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig picknik kurv?Du sa "stilig" og "kurv", men hvis jeg later som jeg ikke leste det anbefaler jeg heller varmt en picknic-ryggsekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig picknik kurv?Sekken så flott ut, men jeg er på jakt etter en kurv uten innhold |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Jeg har denne:
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Denne kurven fra Reisenthel har jeg og synes den er super til å ha med på picknick, den er god å bære og har plass til mye. Den er ikke så lett å slå ut og sammen, så jeg har den stort sett utslått og slår den bare sammen om vinteren.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Enig med Esme.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?
Er det minstejenta som bruker å bære alt utstyret deres? |
![]() |
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?De var fine, Esme og Selma! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?jeg så ikke denne kurvtråden, og laget en ny, fant fort ut at det avr denne r kurven jeg hadde sett og vil kjøpe meg! Noen som kan fortelle meg hva dere får plass til oppi der? Kan 1,5 l brus /vann ligge flatt på bunnen i den?
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?så bra! Jeg trenger en kurv med plass til 2 sånne flasker, 2-3 matbokser, noe frukt og kanskje kamera, noen fat og kopper. Og så må den se bra ut
![]() |
#18 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Jeg kjøpte faktisk min fra en nettbutikk som heter "Enklere liv" eller noe lignende (de selger all slags merkelige hjelpemidler for eldre av alle ting...). Har sett at de har kurven på Traktøren også
![]() |
#19 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvor finner jeg stilig piknik-kurv?Jeg endte opp med en termo bag fra Termos faktisk. Ikke spesielt stilig, men svært praktisk i den varmen vi opplevde på fotballcup i helgen. Mine frosne halvlitere med vann var frosne til neste morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|