|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Suicidal overgriper forlangte å få møte offeret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen berolige meg?Nei, de burde ikke være forpliktet til å gjennomføre det. For min del skulle han bare ha hoppet.
![]() |
#4 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kan noen berolige meg?Denne mannen må aldri slippe ut igjen. Han er farlig på mer enn en måte, og vet å bruke de midlene som er til rådighet for å fremme egen sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Jammen meg fikk han treffe henne(!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Denne historien er jo så syk at man blir kvalm....
![]() |
#10 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Herlighet! Dette er det verste jeg har hørt! Blir så forbannet, at jeg må velge å fortrenge det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Hm... hvorfor fikk jeg disse tankene oppi hodet mitt: "Hopp Caroline, hopp!"
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Kan noen berolige meg? (nyheter, dagbladet)Jeg trodde vel egentlig at det var litt sånn "æddabædda, vi holdt jugekors" opplegg jeg, bare for å få lurt han ned?? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|