|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1526265.ece |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldreJa, det er ikke alle som får tak i barnepass. Dessverre kan dette føre til slike forhold. Opp igjennom årene har det vært mange eksempler på forskjellige typer barnepass. Bl.a. var det ei som ga ungene sovetabeletter for å få husfred, mens hun passet unger. Hun ble tatt på fersken av en foreldre, heldigvis.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldreHerregud. Jeg hadde heller levd på havregrøt, i så tilfelle! Er ikke ungene det mest dyrebare vi har? Jeg blir helt satt ut.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldreSå desperat håper jeg aldri at jeg blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre
Det var akkurat det jeg tenkte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre
Jeg oppfattet at de ble etterlatt samlet, sammen med dagmammaen, som så kjørte alle ungene til det stedet der hun drev sin ulovlige barnehage. Men hva var poenget, at foreldrene ikke skulle se stedet, og ikke vite hvor det var? Barnehagesjefen sier jo at de ikke har noen mulighet til å finne ut hvor hun har barna. Det høres kjemperart ut at noen går med på noe slikt.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Høres veldig merkelig ut hele greia.... vil så mange foreldre finne på dette uten å vite hvor barnehagen var? Neppe. Kanskje 1 eller 2 av en stor gruppe, men jeg nekter å tro at det finnes mange så ansvarsløse foreldre. Det er nok noe som ikke kommer helt tydelig frem her.
![]() |
#9 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Her er opprinnelsen til saken i Aftenposten: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...ngen/1.1295050 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Forrige innlegg var link til Østlandssendingens oppfølgingssak. Her er vel oppslaget som startet det hele: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...ngen/1.1291496 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Forferdelig at noen skulle måtte gjøre dette da. Har ikke vært i den situasjonen takk og lov, og de må være bra desperate når de går med på en slik avtale.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)
Kristin Halvorsen skulle jo gå av dersom det ikke var full barnehagedekning i Oslo innen utgangen av 2006 (eller var det 2007?). Tror hun kan skrive avskjedssøknad og begynne å pakke ned sakene sine på kontoret sitt snart ja..
![]() |
#13 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)
Ja, det burde hun.
![]() |
#14 |
Moden
|
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Barnehagedekning eller ikke, det går da virkelig ikke an å levere fra seg barna sine til en dagmamma på gata som tar ungene til noe de "trodde" var en legitim barnehage.??!!!!!!
![]() |
#15 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Jeg forsto det sånn at årsaken til at barna ble levert på gaten, var at barnehagen lå på Sinsen, og at dagmammaen tok med alle barna i buss til "barnehagen". Tror nok dette kom litt feil ut i artiklen, tipper foreldrene vet hvor barnehagen er, men at de av praktiske årsaker leverer på St.Hanshaugen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Er det mulig??? Desperate foreldre (aftenposten)Hm dette hørtes ikke kjekt ut. Håper aldri jeg blir så desperat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|