|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Anbefal meg noe joggemusikkJeg har visst begynt å jogge. :sjokka: Foreløpig er det vel mer gåing enn jogging, men jeg trenger noe ny musikk som funker når man trener på Ipoden. Sett i gang og anbefal meg noe.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg noe joggemusikkJeg får behov for å løpe veldig fort til en dirty dancing-mix jeg ikke aner hvor jeg fikk tak i. Blondie kan jeg og løpe fortere til, f.eks "Maria". Skal jeg jogge roligere, og holde lenger, funker Maroon 5 bra. Har også dilla på Jasom Mraz sin "I'm yours" (tror jeg det var...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Anbefal meg noe joggemusikkPå Itunes har de egne cder med workout-musikk. Jeg har en som varer i 30 minutt (heter Fearless tror jeg), og det er musikk med god joggerytme, og inkludert får jeg en mannestemme som forteller meg hvor lenge jeg skal varme opp, når jeg skal gasse på, når jeg skal roe litt ned osv. Ganske greit
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg noe joggemusikkAC/DC, WASP, Iron Maiden, Whitesnake, Jokke, skal man jogge, kan det likesågodt være med ett stort smil!!
![]() |
|
|