Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det flere som sitter alene i kveld?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 20:13   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er det flere som sitter alene i kveld?

Christian er oppe på skolen og skal overnatte i klasserommet sammen med klassen. Gubben er hos svigers for å se fotballkampen så jeg har hele huset for meg selv i noen timer.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:16   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?

Så og si alene i allefall. Mannen dro på jobb i morges og blir borte ei uke og Poden er i køya. Blir ikke store fartinga på kveldstid på meg den kommende uka (bortsett fra onsdag da barnevakt er booket for at jeg skal få kommet meg på Tupperwareparty hos naboen. ).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:16   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Koselig det, da.
Jeg tenkte at jeg er alene, men ved nærmere ettertanke er jeg slett ikke det.
Mannen er på jobb, minstemann på besøk, men har da fortsatt to barn hjemme. Engjør lekser og en, , tømmer oppvaskmaskinen.
Alt kan skje!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:18   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så alene som man kan bli når to unger sover (og man har au pair). Min kjære er på jobbreise. Jeg skal ut å jogge. Så snart jeg er 100% siker på at begge trollene er i drømmeland.

Gammel 09-06-08, 20:20   #5
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen er på jobbreise, poden sover. Jeg har lyst ut og jogge, eller ned på senteret og trene litt, men kommer ingen vei i kveld. Er lei av pilates dvd-er og wii fit...

Tror jeg bare henger her.... I morgen stikker jeg på spinning etter jobb og lar poden leke på minisats. Tårnfrid jeg?

Gammel 09-06-08, 20:25   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to unger som sover, og en mann i sin egen verden med datamaskin og støykansellerende øretelefoner på. Om det teller. Det føles som å være alene hvertfall.

Gammel 09-06-08, 20:32   #7
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forresten jeg er ikke alene... Her er hundre tusen hybelkaniner

Gammel 09-06-08, 20:34   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Mannen er på skytebanen, A sover, bikkja sover og jeg er alene. Jubler ikke av den grunn, siden jeg syns det er ganske kjedelig å være alene...

Gammel 09-06-08, 20:35   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Begge sover.. og jeg er foran pcen. Jada.. Helt aleine

Gammel 09-06-08, 20:36   #10
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja,nesten.Mannen og eldstesønnen er i Tyrkia på skoletur.
Men jentene mine er hjemme,da.Selvom de er ute å leker enda.Snart natta for dem og da kan jeg kose meg med FP og litt TV.Ser på Top Model nå.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:36   #11
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To unger som sover, og ei som er i seng og forhåpentligvis sover snart. Mannen er ute og padler kajakk. Nå skal jeg bare rulle sammen noen pizzaboller så skal jeg finne godstolen og strikketøyet.

Gammel 09-06-08, 20:37   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ikke helt alene, snuppa sover så søtt i senga si.
Jeg har nettopp kommet hjem fra shopping, og da jeg kom hjem sendte jeg mannen på trening. For da kunne jeg sitte her.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:46   #13
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jentene er i seng, og jeg er alene som vanlig. Egentlig ganske deilig.

Gammel 09-06-08, 21:18   #14
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Føler meg alene selv om mannen sitter ved siden av. Fotball. Nå i disse EM-tider er han håpløs å få kontakt med. De to små sover? Håper jeg. Minstemann sover hvert fall. Om det telles da!?!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.