|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det flere som sitter alene i kveld?Christian er oppe på skolen og skal overnatte i klasserommet sammen med klassen. Gubben er hos svigers for å se fotballkampen så jeg har hele huset for meg selv i noen timer.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Koselig det, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Så alene som man kan bli når to unger sover (og man har au pair). Min kjære er på jobbreise. Jeg skal ut å jogge. Så snart jeg er 100% siker på at begge trollene er i drømmeland.
![]() |
#5 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Mannen er på jobbreise, poden sover. Jeg har lyst ut og jogge, eller ned på senteret og trene litt, men kommer ingen vei i kveld. Er lei av pilates dvd-er og wii fit...
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Jeg har to unger som sover, og en mann i sin egen verden med datamaskin og støykansellerende øretelefoner på. Om det teller. Det føles som å være alene hvertfall.
![]() |
#8 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Mannen er på skytebanen, A sover, bikkja sover og jeg er alene. Jubler ikke av den grunn, siden jeg syns det er ganske kjedelig å være alene...
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Ja,nesten.Mannen og eldstesønnen er i Tyrkia på skoletur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel
|
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?To unger som sover, og ei som er i seng og forhåpentligvis sover snart. Mannen er ute og padler kajakk. Nå skal jeg bare rulle sammen noen pizzaboller så skal jeg finne godstolen og strikketøyet.
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Ikke helt alene, snuppa sover så søtt i senga si.
![]() |
#13 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Jentene er i seng, og jeg er alene som vanlig. Egentlig ganske deilig.
![]() |
#14 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det flere som sitter alene i kveld?Føler meg alene selv om mannen sitter ved siden av. Fotball. Nå i disse EM-tider er han håpløs å få kontakt med. De to små sover? Håper jeg. Minstemann sover hvert fall. Om det telles da!?!
![]() |
|
|