|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden ...Min JTI typologi er ESFP og det er jeg fornøyd med altså.
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Jeg tror Skilpadda er den som er flinkest til å forklare, hun er F med svært mange T-mennesker som hun er svært flink til å snakke og forklare ting til.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Er hun ESTP?
Contributions to the team of an ESTP In a team environment, the ESTP can contribute by:
Personal Growth As with all types, the ESTP can achieve personal growth by developing all functions that are not fully developed, through actions such as:
Recognising Stress As stress increases, 'learned behaviour' tends to give way to the natural style, so the ESTP will behave more according to type when under greater stress. For example, in a crisis, the ESTP might:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Show me the money.
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Hæ?
![]() |
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Logikk er fint. Argumenter med konsekvens er fint, særlig om konsekvensen kan kvantifiseres. Argumenter basert på fakta er fint.
![]() |
#7 |
♡
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..ok, eksempel...
![]() |
#10 |
♡
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Ihvertfall ikke si jeg føler, jeg tror. Jeg mener, jeg synes er mye bedre. Øv deg på forhånd, og si det sånn som du skriver her. Punkt for punkt.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Skriv ned røffly hvordan du bruker tiden din, og hvor mye som går til faglederbiten. Poengter hvorvidt det er andre som har eller kan ta den jobben. Igjen, regneark og flytskjema er fine greier, med masse rødt og andre gilde farger.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Ok, der hadde du postet mens jeg skrev.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Dvs. type eksempel:
![]() |
![]() |
#17 |
♡
|
![]() |
#18 |
Trøtt
|
Dette er jo veldig ryddig og oversiktelig da, så om du klarer å si dette så er det bra! Du har lov til å ta med deg notater inn, jeg ville sett på det som en helt klar styrke. Jeg ville også lagd en liste med kvalifikasjoner du mener å inneha for å ha denne jobben, i stedet for å spørre om hva hun mener du mangler, dersom du mener du faktisk er kvalifisert. Da viser du at du er gjenomtenkt og at du vet hvorfor du fortjener det (og ikke at det er noe du føler
![]() |
#20 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Føle føle føle - jeg trenger et kræsjkurs i en T's verden..Det er bare å si det som det er. :hjelpsom INTJ:
![]() |
|
|