|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Treng litt vognhjelpEg er ei novise i vognverda, til tross for status som tobarnsmor og forumaktivist.
|
|
|
|
#2 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treng litt vognhjelpKommer jo litt an på hva du mener med trille, skal den ha små eller store hjul?
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne Sist redigert av slaraffen : 11-06-08 kl 09:14. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Treng litt vognhjelpOg der postet slaraffen samtidig hehehe |
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Treng litt vognhjelp
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Treng litt vognhjelpBaby Jogger City Classic - super vogn, god plass til ungen, vanvittig god trillekomfort, utrolig enkel å legge sammen og ta av hjul. ikke verdens minste, men kortere en mc Laren sammenlagt og en kjempegod kalsesje.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Har den god liggestilling da?
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Treng litt vognhjelpBare ikke gå for den billigste varianten av MacLaren. Den er forferdelig å trille. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Ja, jeg synes den har veldig bra liggestilling, det er faktisk så jeg vurderer det greit å bruke den med en softbag til mini når han kommer, når jeg skal hente snuppa i barnehagen. Jeg vil si at den har langt bedre liggestilling enn Mc Laren, og de andre trillene jeg har sett. Minst like bra som Oth-en.
|
|
|
#11 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Treng litt vognhjelpVi har hatt en MacLaren Techno XT til Førstejenta. En veldig bra vogn. Men den måtte gå da vi kjøpte buggisen til lillebror. Angrer på at vi kvitta oss med den.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Treng litt vognhjelpMen på en Joggervogna (og den øverste jeg la inn forsåvidt) så er det ganske "kort" fotbrett? Med tanke på en 3åring?
|
|
|
#13 |
|
kamelkonsument
|
Denne såg ikke så dum ut. Det er veldig praktisk med "helt" håndtak, og ikke disse to separate bukkestyrehåndtakene som er vanlig på reisetriller. Fryktelig vanskelig å spise is og trille samtidig.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Treng litt vognhjelpDet du må huske på når du skal velge vogn, er at den har lang nok liggelengde. At barnet kan sitte uten å stange i kalesjen, og ikke behøver å ha knærne opp under haka |
|
![]() |
|
|