|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Hva betaler dere for plass i studentbarnehagene? Lurer på dette fordi jeg synes at jeg kanskje betaler litt mye i mnd. Betaler 2100,- i mnd, men dette er kanskje en vanlig pris for studentbarnehager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Vi betaler 2290,- i måneden, da er alle måltider inkludert.
![]() |
#3 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?I Oslo koster det fra 600,- i mnd.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Vi betaler 2150,- + 200,- i matpenger. |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Vi betaler 2.100 + 120 kr til frukt og en dag med varmlunch.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Ok, så da er dette kanskje en helt normal pris, bortsett fra de som er så heldige med å kun betale 600,- i mnd |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Makspris, varm lunsj og frukt inkludert hver dag.
![]() |
#10 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Kan man ikke søke om redusert betaling? Det kan man i vår studentbarnehage. Men vi har ikke så lav inntekt så vi betaler 2320 i vår (inkludert brødmåltider + et varmt måltid i uka).
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Vi betaler 2100,- pluss matpenger (tror jeg -ble plutselig usikker på om 2100,- er inkl matpenger
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Husholdningens bruttoinntekt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Man kan søke om redusert pris her også, dersom man har lav bruttoinntekt.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Jeg skal sjekke om det er mulighet til å søke om redusert pris her. Men har mine tvil, når jeg tenker meg om, så tror jeg at det er privat bh? Hm...det må jeg sjekke imorgen...det har sikkert også noe å si? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Alle studentbarnehager er private barnehager. Alt som ikke er drives kommunalt er privat. Er sikkert mulig å søke om redusert betaling på bakgrunn av inntekt i din også!
![]() |
#16 |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Ok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?
Ja, de ser på husstandens inntekt.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Nå har jeg snakket med den pedagogiske ledelsen i studentbarnehagen og de sa at det desverre ikke lot seg gjøre å søke om refusjon. De har hatt denne ordningen tidligere, men ikke nå lengre. Synes dette var utrolig synd, fordi man har det vanskelig nok økonomisk når man er student |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Det synes jeg var veldig dårlig. Tenker spesielt på de som er 2 studenter eller alene foreldre som studerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?
Det skjønner jeg godt! Vet ikke om det er maxprisen som har gjort det slik at vi ikke kan søke om reduksjon her eller hva det nå enn er, uansett synes jeg det er dårlig. Hva er vel vitsen med studentbarnehage, da? Er ikke det også ett poeng med st.bh at det skal være litt billigere? Vet ikke, bare lurer... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|