|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Husker du din aller første konsert?Min aller første konsert var Return på ungdomsklubben i -89. Jeg var bare 12 år og egentlig for ung til å komme inn. Egentlig var jeg traumatisert og vettaskremt av alle folka og all trengselen, men det var nå kult lell. Jeg var svoren Return-fan i lange tider etter det.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Bobbysocks, i Nygårdsparken i 1986 eller noe slikt?
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Jeg gikk på ungdomsskolen og dro helt til andre siden av dalen for å gå i Tranbyhallen og høre på Ole Idole, eller hva han nå kalte seg! Åh så forelsket jeg var, åh som jeg kjempet med nebb og klør, men måtte gi tapt da trommisen kastet ut ene trommestikka si blant publikum...
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?
Der var jeg og!
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Ja, Sissel Kyrkjebø i Petrikirken, det var vel i 1992 eller noe sånt. Den neste jeg var på var med Kelly Family, i 1998 tror jeg.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Jeg synes Goli er kjekk enda jeg.
![]() |
#10 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Min første konsertopplevelse hadde jeg i Nidarøhallen i Trondheim. Det var min helt Jon English som sto på scenen. (husker ikke eksakt årstall, men jeg gikk på barneskolen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Tror det må ha vært Pogo Pops på Hulen, Miss Norway smuglet meg inn og kjøpte meg min første øl ... Jeg sto helt foran og fikk grabbet til meg en t-skjorte de slengte ut (dvs, studenten som jeg sloss med om den var ca. 10 år eldre enn meg, og forbarmet seg vel egentlig
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Elverumsmartn ca 1987, Bonnie Tyler. Det var stort! Var ikke kjempefan i utgangspunktet, men du verden så stas å gå på konsert.
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 13-06-08 kl 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Min første ordentlige konsert var Dum Dum Boys i 1989. I et trangt og røykfylt lokale i Svolvær. Det er også en av de beste konsertene jeg har vært på. Senere ble det flere Dum Dum-konserter, men ingen kunne måle seg med den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?The September When på Rockefeller. Tror det må ha vært i 1991 og jeg var 16-17 år.
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?DRAMA på et eller annet samfunnshus på Brekstad sommeren 1983. Da var jeg 13 år. Vi fikk være med bandet inn og se på at de varmet opp, og etterpå satt jeg sammen Gækki inne i bussen mens de andre jentene holdt på å ta livet av meg for å komme seg nærmere Gækki for å få autografen hans. Stooooor opplevelse!
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Elektrisk Regn eller Tornerose, tror jeg.
![]() |
![]() |
#18 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Return, ja!
![]() |
![]() |
#19 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Da jeg var 7 år så jeg Labbetus og Halvdan Sivertsen på RanaMessa. Den første "ordentlige" konserten var Raga Rockers på Studentersamfundet i Trondheim da jeg var 15 (og slapp inn på pur flaks).
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Husker du din aller første konsert?Den første jeg fikk dra på uten mamma var da Bryan Adams spilte i Oslo Spektrum ...... det må ha vært i 1991 (som quizzer gir jeg meg selv ett års slingringsmon opp og ned). "Everything I doooooooo i do it for youuuuuuuuuuu"
![]() |
![]() |
|
|