|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Hvordan ta vare på gummistøvler?Har kjøpt gummistøvler i mange prisklasser til ungene, men synes de varer like kort tid.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hvordan ta vare på gummistøvler?...Det er vel som med gummistrikk, de morkner etterhvert... Våre støvler har aldri sprukket, men blir ikke mye brukt heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Sv: hvordan ta vare på gummistøvler?...
men et år eller så bør de tåle, synes jeg. Nå vokser ikke eldste like fort på bena lenger, så størrelsemessig kunne hun bruke de fra i fjor (eller tidlig høst), men de er ikke 100% tette lenger. Kjedelig hvis kvaliteten er blitt dårligere
|
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: hvordan ta vare på gummistøvler?...Her brukes ungene gummistøvler i fjøset, og ja, det er helt klart forskjell på støvler.. Noen blir det sprekker i mens største bruker dem, andre er like fine etter minste har brukt dem også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hvordan ta vare på gummistøvler?...Jeg har et par Viking gummistøvler stående i størrelse 22, de omtrent 22 år gamle. Så det må ha vært kvalitet i alle fall
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: hvordan ta vare på gummistøvler?...
hehe... du har ingen i størrelse 28 ?...
|
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ta vare på gummistøvler?Jeg har aldri opplevd at støvlene sprekker eller lignende. Har et par støvler liggende, de er vel 5 år gamle. Ingen sprekker eller noe. Ikke oppbevart på noen spesiell måte. Støresøster sine støvler er vel 2 år gamle og akkurat like fine som da vi kjøpte dem. |
|
|
|
![]() |
|
|