Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er fredag den 13

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 12:56   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det er fredag den 13

Det er altså fredag den 13. i dag. I tillegg løp en svart katt over veien rett forran meg, da jeg skulle bortom til svigerfar en tur. Bør jeg bli bekymret for hva dagen kan bringe tro?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:58   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er fredag den 13.

Pft. Fredag 13. er lykkedagen min. Jeg og min mann ble sammen fredag 13. juni for 11 år siden.

Gammel 13-06-08, 13:00   #3
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

En venninne fødte sønnen sin i planlagt hjemmefødsel i dag.
Så det er nok en lykkedag, ja.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 13:01   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har egentlig ikke hatt noen dårlige erfaringer med fredag den 13. før altså, men så var det denne katten i tillegg da.

Jeg er egentlig ikke så veldig overtroisk av meg, men syns det var litt snodig at det falt sammen sånn.

Gammel 13-06-08, 13:02   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

En venninne fødte sønnen sin i planlagt hjemmefødsel i dag.
Så det er nok en lykkedag, ja.

Så koselig da! Gratulerer til venninnen din.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.