Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ting fra tv-shop som faktisk funker!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 09:21   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting fra tv-shop som faktisk funker!

Denne tråden har jeg tenkt på en stund, da vi til jul fikk Toby dampmaskin til jul fra svigermor.

Denne funker faktisk! Det er helt genialt å bare kunne bruke 10 sekunder på å rette ut skrukker/rynker i topper, bukser, skjørt osv

Så, hva har du fra Tv Shop som faktisk fungerer??

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 09:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting fra tv-shop som faktisk funker!

Ja, TV-Shop har litt ufortjent dårlig rykte synes jeg. Noen av tingene er nok ræl, men de har mye bra også. :husmor:
Jeg kjøpte en sånn vispe- hakketing for mange år siden. Tror den het noe med "Kitchen Chef" eller noe sånt. Det var en liten bolle med kniv oppi og lokk over, og på lokket var det en sveiv. Man hadde bare det man ville hakke oppi bollen, satte på lokket og sveivet. Det gikk knakende fort og alt ble godt hakket/most. Jeg var avhengig av den, desverre forsvant den i flytterot. Ser de har noe lignende på Tupperware nå men den er mye dyrere. Jeg betalte et par hundre for min tror jeg.

Tony Little Target training-videoene jeg kjøpte der i 1993 er også noen av de beste treningsvideoene jeg noensinne har vært borti, de er fantastiske. Nå er de jo blodharry å se på men de er svært effektive og helt geniaaale! Har ikke VHS-maskin lenger så jeg får ikke trent, tror desverre ikke de finnes på dvd.

Gammel 15-06-08, 10:01   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tony Little Target training-videoene jeg kjøpte der i 1993 er også noen av de beste treningsvideoene jeg noensinne har vært borti, de er fantastiske. Nå er de jo blodharry å se på men de er svært effektive og helt geniaaale! Har ikke VHS-maskin lenger så jeg får ikke trent, tror desverre ikke de finnes på dvd.

Er det disse, kanskje?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:02   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OM DU TULLER??? *DÅNE* Er det der dvd eller er det synet som bedrar meg? Hvis det er dvd skal jeg skille meg fra mannen min, gifte meg med det og lage kaker til deg hver dag resten av livet ditt!

Edit: trykket på linken og måtte dåne litt til. *bestiller med en gang* Om du er klar over at du har gjort dagen, nei livet mitt komplett? Ha god samvittighet, MokkMokk. Ha MEGET god samvittighet.

Gammel 15-06-08, 10:04   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Kaker, ja takk!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:06   #6
Nebbia
Passiv

Standard

Alt fra TV-shop fungerer - til å fylle opp ledig plass under sengen.

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:14   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er Iset full?

Hvilken kanal er Tv-shop på? Tydeligvis noe jeg har gått glipp av. Trodde ikke det fantes lenger.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:14   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ikke full, bare lykkelig.

Gammel 15-06-08, 10:15   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

TV-Shop er på TV3 om morgenene, sånn i 8-9-tiden. Men det beste er jo å heller gå inn på nettsiden www.tv-shop.com og se, der har de små snutter fra programmene og du kan lete deg frem til kjerring-tingene i ro og mak.

Gammel 15-06-08, 10:16   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

TV-Shop er på TV3 om morgenene, sånn i 8-9-tiden.

Men da sitter jeg jo her?

*ser uansett ekstremt lite på TV*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:18   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da bruker du nettadressen. Jeg ser også veldig lite på tv, den står avslått hele dagen her før mann og barn kommer hjem. Velger heller pcen fremfor tven.

Gammel 15-06-08, 11:07   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den saken fra Tupperware på hytta. Den er genial. Hakker løk, tomat, visper majones, krem, muffinsrøre, pannekakerøre osv. Tror den heter Quick Chef II, jeg fikk den i vertinnegave den ene gangen jeg hadde party, så den har en helt horribel farge, men funker som fy. Første gang jeg skulle finhakke tomat ble det bare saus, man kan jo ikke sveive mer enn fire ganger så er det ferdig

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:11   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

looool, tony little target training!! YES, MA`M

De er knakende gode! Eneste jeg trenger er en god matte. Jeg har funnet de på dvd, men tenkte å vente litt til jeg fikk en matte.

Jeg kjøpte et strykejern/ dampjern i plast, og det funker kanonfint! Men nå er det borte i flyttingen. Guri, som jeg hater å flytte. Jeg skal bo her forever and ever!

Gammel 15-06-08, 11:12   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jo, også kjøpte jeg orbitrek engang, og den funker kjempe fint. Den tar bare for mye plass her, så den står hos min mor. Men den var god å komme i gang med treningen med.

Gammel 15-06-08, 11:36   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har den saken fra Tupperware på hytta. Den er genial. Hakker løk, tomat, visper majones, krem, muffinsrøre, pannekakerøre osv. Tror den heter Quick Chef II, jeg fikk den i vertinnegave den ene gangen jeg hadde party, så den har en helt horribel farge, men funker som fy. Første gang jeg skulle finhakke tomat ble det bare saus, man kan jo ikke sveive mer enn fire ganger så er det ferdig

Jaa! Ja, jeg ødela hele kremen en gang jeg skulle piske med den, for den trengte jo bare 4-5 sveiv så var det krem. Jeg tror jeg sveivet det tredobbelte, og det ble smør.

Gammel 15-06-08, 11:36   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Følger med.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:43   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker TV-shop for femten år tilbake. M ønsket seg "Big-Green-Clean-Machine". Et vanvittig monster av støvsuger/rengjøringsmaskin.
For mye TV-shop montro?

Gammel 15-06-08, 11:48   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hahaha den husker jeg også. Og Juicy-tiger, og den der dampmaskinen som lignet på en forvokst mikrobølgeovn.

Gammel 15-06-08, 15:16   #19
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg kjøpte Velformkrem for over 10 år siden (med supersexy sykkelbukse) som skulle stramme/slanke lårene. Ikke den store suksessen.

Men (!), mamsen min har kjøpt sånn dampmaskin/strykejern (Toby?) og er veldig fornøyd med det og vi har kjøpt space-bags. De er ikke så solide som de ser ut til og lukkingen kan gå opp, men fungerer helt greit med litt fikling. Og man får virkelig mer plass i skapet.

Gammel 15-06-08, 15:19   #20
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har dampvaskeren og den er helt genial.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.