Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff til trusetørk ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 10:31   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spinoff til trusetørk ...

Nok en saklig greie...

Dere som ikke vil tørke truser så andre ser hva slags undertøy dere har; hva når dere kjøper trusene deres - prøver dere å skjule det i butikken også? Så ingen får se hva slags truser dere bruker? Eller har det lite å si der?

Gammel 15-06-08, 10:35   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff til trusetørk...

Jeg tørker stort sett trusene mine slik at ingen kan se dem, men er ikke redd for at 2-3 personer i butikken skal se det. Kjenner jo ikke dem og de skal kanskje kjøpe truser de også så da ser jeg hva slags undertøy de bruker også! Muhaha!

Gammel 15-06-08, 10:53   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjule at jeg kjøper truser? Nei, det har jeg aldri tenkt over en gang. Jeg kjøper ofte LaMote-truser på salg i dagligvarebutikkene, og ikke engang der bryr jeg meg om at det ligger truser i handlevogna sammen med brød og melk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:58   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må jeg ha en truse så må jeg. Bryr meg ikke om noen ser hva slags truser jeg bruker. Men helt ærlig liker jeg ikke at folk ser hvilken bh størrelse jeg bruker...... Men nå har jeg jo gått ned endel og har mer "normal" str, men liker det fremdeles ikke.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:05   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er heeeelt bakvendt! Jeg tørker gjerne trusene, bryr meg ikke om noen ser, men jeg SKJULER trusene og bhene jeg kjøper i butikken. Jada, jeg er rar..

Gammel 15-06-08, 11:38   #6
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg driter i hvem som ser trusene mine, både på tørkesnora og i butikken.

Gammel 15-06-08, 11:40   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg skal kjøpe truser tar jeg på meg en lang sort frakk, hatt og løsbart, og sniker meg ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:21   #8
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine truser er neppe så spennede at andre bryr seg. Jeg prøver å forestille meg en pinlig situasjon hvor jeg handler truser men jeg får det ikke til.

Gammel 15-06-08, 22:24   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff til trusetørk ...

Jeg lurer litt på om jeg ville syns det var mest pinlig å bli sett med en pose fra Nille eller en pose fra Kondomeriet. Det er min spinnoff i denne tråden.

Jeg kjøper selvsagt trusene anonymt på postordre. Adresserer dem til en blokk her i nærheten, og håper postmannen bare skal sette pakken oppå postkassene med en lapp om hvem denne er til. Så jeg kan hente den i smug, uten å betale for trusene.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:27   #10
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri tenkt over det. Nei, så lenge trusene er ny og ubrukte så er det ikke noe problem. Det er først når de er brukte og skal henge til tørk at jeg blir blyg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:29   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg har aldri tenkt over det. Nei, så lenge trusene er ny og ubrukte så er det ikke noe problem. Det er først når de er brukte og skal henge til tørk at jeg blir blyg.

Det er da ikke så ille. Hvis du har vasket dem, mener jeg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:31   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Når jeg skal kjøpe truser tar jeg på meg en lang sort frakk, hatt og løsbart, og sniker meg ut.

Da jeg kjøpte noen skinkeposer av noen graviditetstruser skulle jeg ønske jeg var kledd slik.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:50   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg henger ikke trusene fullt synlige på snora, men gir totalt beng i hvem som ser at jeg kjøper dem. Sånn er det bare.

Gammel 15-06-08, 23:21   #14
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer litt på om jeg ville syns det var mest pinlig å bli sett med en pose fra Nille eller en pose fra Kondomeriet. Det er min spinnoff i denne tråden.

Kondomeriet, uten tvil!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.