Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

En frosk i hjulet til min splitter nye oth

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 20:14   #1
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Lyspære

En frosk i hjulet til min splitter nye oth

Jah, det høres det ut som. Vogna er 3 dager gammel, og allerede på butikken påpekte jeg lyden av en frosk på venstre hjulet. Dama smurte og ordnet med hjulet og det hørtes greit ut da vi trillet ut derifra, men i dag på tur har det kvekket noe innmari.
Har hatt quinny- vogn og vet hvordan klikkelyden der er, og dette er ikke det samme. Hva gjør vi da ? Mannen mener at det er en svakhet med 3 - hjulinger, håpløst argument synes jeg og hadde håpet på en kvekkefri trilletilstand med vogn til mange tusen kroner. Dra tilbake og reklamere ? Frosken gir seg spesielt godt til kjenne hvis jeg drar mot høyre, eller er i litt ulendt terreng. Må vogna bare kjøres inn ? Gode råd tas i mot med takk.

Sist redigert av dutte : 15-06-08 kl 20:15. Årsak: vanskelig dette med høyre og venstre gitt...
dutte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.