|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Den som rydder, den finner ...Jeg begynte med storopprensking inne på matboden i går.
![]() |
#2 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den som rydder, den finner...Jeg har mine gamle skoledagbøker i kjelleren, og jeg har flere ganger sneket i dem.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den som rydder, den finner...Jeg har også nettopp hatt flytterydding og funnet gamle skoledagbøker etc.
![]() |
![]() |
#4 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den som rydder, den finner ...Blir rent nostalgisk her jeg.
![]() |
#6 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Den som rydder, den finner ...Stavangermannen har funnet brevene jeg skrev til han da han var i hæren for 12 år siden. Jeg hadde gått alle erotiske skribenter en høy gang kan man si. Jeg krevde at brevene ble brent fordi jeg ikke ville at mine barn skulle få vite hvilken erotisk liten bombe deres mor en gang var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Den som rydder, den finner ...Ja, det masse som dukker opp i Pusurbøkene. har selv et par av mine bøker. Koser og smiler meg når jeg leser dem. Og ikke minst når jeg ser på alle "glupisene" jeg skrev, og alle de bildene jeg klistrert inni der. Kommer aldri til å kvitte meg med dem. Men sikkert litt mere spesielt for deg iogmed du er i en spesiell situasjon, men kanskje en god terapi for å få avsluttet det som har vært |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den som rydder, den finner ...Å, jeg kjenner godt igjen følelsen. Morsomt, rart og vemodig på samme tid å lese i gamle dagbøker, brev og minner. Men jeg er glad jeg har tatt vare på mye.
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Den som rydder, den finner ...Jeg fant også i gjen den Pusurboka som er for den første tiden jeg og hans om skal bli min eks var sammen. Vemodig, og rart.
![]() |
|
|