Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Angrepet!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 00:05   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Angrepet!

Jeg er i Norge en tur, og da jeg kom hjem skjedde dette: Jeg kom hjem i kveld, og ble regelrett ANGREPET av 6 måker! De var helt nede i håret på meg, og nappet.. Til slutt måtte jeg få hjelp av naboen for å komme meg inn! Han løp ved siden av meg mens han veivet med en piasawakost...

Regnet med at de hadde et reir et sted, og at kanskje en unge hadde falt ut eller noe, som de passet på, men vi skjønte ikke helt hvor det kunne være. Da jeg endelig kom trygt innenfor døra og speider ut vinduet skjønte jeg det..

Det sitter 3 bittesmå måkeunger foran garasjeporten, bare 50 cm unna inngangsdøra!

Noen som vet hvor lenge de blir der? Kommer jeg meg ut i morgen?

Gammel 18-06-08, 00:12   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Angrepet!

Unnskyld at jeg ler
De er sikkert borte til i morgen, finner sikkert et lunere sted der ungene kan sove trygt.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 00:13   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hahaha, håper det, altså! Ble faktisk skikkelig redd. De er jo SÅ agressive!! Men komisk; DET er det!

Gammel 18-06-08, 00:13   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hitchcock

Husker ikke helt hvordan det staves.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 00:14   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hitchcock

Nemlig....

Gammel 18-06-08, 00:16   #6
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hitchcock

Tenkte akkurat på den samme filmen

Håper ungene får et bedre sted og at du kan gå trygt ut i morgen!

Gammel 18-06-08, 00:21   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ingen spøk å bli angrepet av måker!

Jeg plukket multer på ei lita øy ute ved kysten en sommer. Det var direkte livsfarlig en stund, slik måkene stupbombet meg, så jeg må ha vært i umiddelbar nærhet av reir.

Gammel 18-06-08, 00:29   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er ingen spøk å bli angrepet av måker!

Jeg plukket multer på ei lita øy ute ved kysten en sommer. Det var direkte livsfarlig en stund, slik måkene stupbombet meg, så jeg må ha vært i umiddelbar nærhet av reir.

Nemlig!! De var faktisk helt nede i hodet på meg og nappet meg i håret.. Men jeg skjønner jo det, egentlig, når jeg spaserer 50 cm fra 3 av ungene dems.. Men allikevel - jeg må jo hjem!!

Gammel 18-06-08, 11:28   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:Skriver opp måker på samme liste som jerv, ulv og bjørn:

Gammel 18-06-08, 11:39   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Gammel 18-06-08, 11:40   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

uffameg.. måker er jammen skumle..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:42   #12
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Oi..
Man skal jammen være forberedt på det meste!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 12:17   #13
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Usj, måker er skumle. Eg sneik meg langs butikkfasadane for å unngå stupangrep då eg var i sentrum for å handle i går. Kan dei ikkje sleppe laus ungane sine andre stadar enn midt i gågata? Eller midt i inngangspartiet til folk, for den del. Måker; finn dykk eit aude skjær!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 13:52   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har måker som ikke skjønner at det bor andre enn dem i området her også. I fjor måtte jeg vaske jakken min TO ganger på grunn av dem. De napper ikke bare i håret nei .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 13:59   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ojda.

Var de vekk i morges?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 14:48   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guri. Men det er egentlig ikke så mye å le av, for det er temmelig skummelt. Jeg husker da jeg var liten og skulle over jordet til bestefar. Det var ikke så lett når måkene stupdykket for å ta meg, de hadde unger i hesjene.

Gammel 18-06-08, 15:07   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Angrepet!

Oj
Skumle måker.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 15:20   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg er i Norge en tur, og da jeg kom hjem skjedde dette: Jeg kom hjem i kveld, og ble regelrett ANGREPET av 6 måker! De var helt nede i håret på meg, og nappet.. Til slutt måtte jeg få hjelp av naboen for å komme meg inn! Han løp ved siden av meg mens han veivet med en piasawakost...

Regnet med at de hadde et reir et sted, og at kanskje en unge hadde falt ut eller noe, som de passet på, men vi skjønte ikke helt hvor det kunne være. Da jeg endelig kom trygt innenfor døra og speider ut vinduet skjønte jeg det..

Det sitter 3 bittesmå måkeunger foran garasjeporten, bare 50 cm unna inngangsdøra!

Noen som vet hvor lenge de blir der? Kommer jeg meg ut i morgen?

Du må sette opp et skilt. Hekking forbudt!

Gammel 18-06-08, 15:20   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Og elg, kuer og gaupe ...

Gammel 18-06-08, 16:40   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Skjønner at du ble redd.

Vi gikk i land på en holme i forrige uke. Intetanende og glade gikk vi i land for å grille og nyte sommeren på en holme i oslofjorden. Vel utpakket følte jeg for en liten ekskursjon på. Plutselig satte holmens måker i gang med et felles spetakkel jeg aldri før har hørt maken til, og en fire-fem makrellterner fløy regelrett på meg.
To-tre meter bortenfor meg så jeg et reir med egg, så det var bare å se slaget tapt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.