Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 23:39   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...

Talen er skrevet, jeg har laget et personlig kort til alle (pluss til den en paralellklassen), jeg har funnet frem klærne jeg skal ha på meg i morgen.......

Gruer meg skikkelig til å ta farvell med "barna" mine..... Dessuten skal jeg slutte på skolen og, så det blir også trist.

Jeg har jobbet 13 år som lærer, men dette er den første klassen jeg har vært klassekontakt for i alle tre årene på ungdomssskolen. Så de er litt spesielle for meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:40   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min....

Det må være litt godt, og litt vemodig å ta farvel med en klasse når man har fulgt den gjennom endel år.

Gammel 18-06-08, 23:44   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så fint gjort at du har laget et personligkort til alle. Det ligger det utrolig mye arbeid og omtanke bak. Dusierat klassen er litt spesiell for deg, men med den omtanken du legger ned i klasseavslutningen, vil jeg tippe at du er ganske så spesiell for dem også.

Lykke til i morgen da.

Gammel 18-06-08, 23:45   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi var med vår jente i går på 10 klasse avslutning og det var en utrolig kveld med masse underholdning og fine taler mm. De fleste jentene var pyntet i bunader og guttene i dress. Så rart å se dem for i løpet av 3 år har mange blitt så voksen.
Vår jente har vært så heldig å ha hatt utrolig flotte lærere og medelever og det var derfor en vemodig avskjed.
Å være lærer på ungdomsskolen er en meget krevende jobb.

Lykke til med avskjeden av dine elever.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:46   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...

Så vemodig. Og så fint gjort av deg å lage personlig kort. Lykke til i morgen. Håper det blir en fin dag.

Hvorfor skal du slutte da? Bytter du jobb?

Gammel 19-06-08, 00:05   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Det blir rart. Det blir nok vemodig for elevene også.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 00:07   #7
TBM
Passiv

Standard

Høres ut som om det kan bli en følelsesrik avslutning for både lærer og elever?

Lykke til - og vi hører gjerne mer om hvordan det gikk!

Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 00:57   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Skjønner godt at det blir vemodig, men koselig at du har laget et personlig kort til alle da, det setter de nok pris på. Blir sikkert ganske vemodig for elevene også. Lykke til.

Min datters klasse fikk en rose med en personlig hilsen fra klassestyrer da de gikk ut av 7 klasse på barneskolen, på min datters kort så sto det "flink til å ta vare på de som trenger det" hun ble litt lei seg med en gang, for alle de andre hadde jo fått at de var flinke i forskjellige fag og idretter, men hun snakket om det senest i dag da hun fant igjen rosen sin, at den kommentaren hun hadde fått var hun veldig glad for.

Gammel 20-06-08, 14:14   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var det overstått... Veldig trist, men de er jo helt klare for å gå videre. Elevene hold en FLOTT tale til meg og den andre kontaktlæreren, og vi ble veldig fornøyd med hvordan vår tale ble og.

Det som gjorde størst inntrykk på meg var når en av "gutta mine" som jeg har jobbet MYE med i disse tre årene ga meg en klem og sa: Tusen takk for alt du har gjort for meg disse tre årene. Uten deg hadde det ikke gått.
DA ble jeg varm i hjertet da. Og det er nok han jeg kommer til å savne mest og. Han kom fra barneskolen med det "værste" ryktet fra lærere og har bare vært god og snill her hos oss.

Ellers fikk jeg blomster og et flott gullsmykke. Det var en kjempefin avslutning på tre flotte år!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 18:07   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Quoteet som gjorde størst inntrykk på meg var når en av "gutta mine" som jeg har jobbet MYE med i disse tre årene ga meg en klem og sa: Tusen takk for alt du har gjort for meg disse tre årene. Uten deg hadde det ikke gått.

Så flott sagt! Blir helt varm om hjerterota jeg. Tipper det var veeeldig godt å høre akkurat det.

Du virker veldig engasjert i elevene dine og da blir man også stort sett en veldig god lærer. Du blir nok savna av dem du også, selv om nye eventyr venter dem bak neste sving.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.