|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Talen er skrevet, jeg har laget et personlig kort til alle (pluss til den en paralellklassen), jeg har funnet frem klærne jeg skal ha på meg i morgen....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min....Det må være litt godt, og litt vemodig å ta farvel med en klasse når man har fulgt den gjennom endel år.
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min....Så fint gjort at du har laget et personligkort til alle. Det ligger det utrolig mye arbeid og omtanke bak. Dusierat klassen er litt spesiell for deg, men med den omtanken du legger ned i klasseavslutningen, vil jeg tippe at du er ganske så spesiell for dem også.
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min....Vi var med vår jente i går på 10 klasse avslutning og det var en utrolig kveld med masse underholdning og fine taler mm. De fleste jentene var pyntet i bunader og guttene i dress. Så rart å se dem for i løpet av 3 år har mange blitt så voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Så vemodig.
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Det blir rart. Det blir nok vemodig for elevene også.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Høres ut som om det kan bli en følelsesrik avslutning for både lærer og elever? |
![]() |
![]() |
#8 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Skjønner godt at det blir vemodig, men koselig at du har laget et personlig kort til alle da, det setter de nok pris på. Blir sikkert ganske vemodig for elevene også. Lykke til.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Da var det overstått... Veldig trist, men de er jo helt klare for å gå videre. Elevene hold en FLOTT tale til meg og den andre kontaktlæreren, og vi ble veldig fornøyd med hvordan vår tale ble og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg nesten klar til 10. klasseavslutning for klassen min ...Quote
![]() |
|
|