Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bare Egil

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 08:49   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare Egil

Jeg har alltid hatt sansen for Bare Egil og ikke minst Hønsemann-innslagene på Barnas Supershow. I går lo jeg så jeg datt av stolen av
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
gjensynet. Deler med dere siden det er fredag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:27.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:29   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare Egil

Jeg er også glad i Egil. Nå er ikke jeg noen ivrig konsertgjenger, men én konsert har jeg i alle fall fått med meg. Favoritten er nok kanskje "Sko".

Gammel 20-06-08, 09:33   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

" Arne går mot døra...."

Lenge siden jeg har hørt noe fra de

Gammel 20-06-08, 09:50   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i Egil, selv om jeg aldri har sett ham live. Bortsett fra på pub. Men da spilte han ikke, bare drakk øl.

Synes det er så genialt at en begavet musiker og smart-ass som Egil bruker det til å være dritmorsom, fjåg og uambisiøs - uten å miste brodden. Stor fan.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:52   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler meg fillete av Bare Egil.

Gammel 20-06-08, 09:53   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett han live en gang som jeg husker. Det var på en festival litt tidlig på kvelden, så det var endel barn tilstede. Vi knakk av latter da han tok den barnevennlige versjonen av Tagging.

"Hvis du syns det er så morsomt med tagging så kan jeg jo tagge en Bare-Egil-Band-Tag mellom fingerne dine"

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:55   #7
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Han er en brilliant mann.
Husker med glede Black Debbath ønsket velkommen til "Øya ..... Festivalen", da de spilte åpningskonserten for noen år tilbake.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:57   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Ungene lærte seg sangen om Arne for en stund siden. Lurer på om de har sett den på Youtube. De stusset litt da jeg kunne teksten. Hihi, husker jeg bare MÅTTE lære meg den.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 11:15   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri kjøpt noe, men har sans for fyren og har hatt gleden å oppleve Bare Egil Band en gang - strålende morsomt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 13:33   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ungene lærte seg sangen om Arne for en stund siden. Lurer på om de har sett den på Youtube. De stusset litt da jeg kunne teksten. Hihi, husker jeg bare MÅTTE lære meg den.

Det er jo nesten bare en litt annen versjon av "sangen om den uheldige mannen". Tenker ungene digger den ja.

Jeg husker jeg synes sangene var artige når jeg var fjortis, men når jeg hørte det igjen for et år siden, så var det ikke like morsomt.

Gammel 20-06-08, 13:59   #11
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

"Hvis du syns det er så morsomt med tagging så kan jeg jo tagge en Bare-Egil-Band-Tag mellom fingerne dine"

Skulle ønske jeg var der.

Gammel 20-06-08, 16:12   #12
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gartnerlosjen på Roskilde i 97? tror jeg det var. Husker ikke alle detaljene, men det var gjørmeår og vi sto på første rekke med gjørme til knærne. Gutta kommer på scenen, forkledd som peniser tror jeg. Egil kommer i en sort tettsittende skinnshorts, barberer av seg kroppshår og limer det på igjen? Så skal de "bake boller" , har 1000vis av boller som de hiver på publikum. Publikum kaster gjørmeboller tilbake på bandet. Scenen blir totalt tilsvinet. Tror ikke Roskildeledelsen var helt fornøyd. Det var gjørme overalt på lyd og lysutstyr etc. Egil eller Kristoffer driver Crowdsurfing sittende i en gummibåt. Gummibåten velter, mer gjørme. Jeg har en gul/grønn Felleskjøpetcaps som minne, som jeg fikk tak i da den ble kastet fra scenen.

Leste i Dagbladet at Bare Egil husker denne konserten som en av de mest minneverdige ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 16:35   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid likt

(Kilde: youtube.com)
denne utrolig godt.

Gammel 20-06-08, 22:48   #14
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Første året jeg var på høgskolen var bare Egil der under uka. Jeg koset meg voldsomt. Da de hårete mannfolka sprang rundt i rosa turndrakter og sang en slags Britany Spears låt var et absolutt høydepunkt.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:52   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg skulle ønske Egil var jente
og ikke Egil var en gutt
For da kunne vi dratt hjem til meg
og rota med en gang filmen var slutt

Bare Egil og Gartnerlosjen er herlige!

Gammel 20-06-08, 22:59   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har definitivt en historie å dele om Egil Hegerberg. Jeg er ikke sikker på om den egner seg på trykk, men jeg prøver meg. Det er en forutsetning at dere vet hvordan skjegget hans ser ut.

Jeg var 19 år (veldig ung, altså) og hadde akkurat begynt å studere. Jeg var med i en studentgruppe som arrangerte konserter og vi hadde booket Gartnerlosjen. De hadde klart å få med i raideren sin at de skulle spise middag på ordentlig restaurant. Så jeg har med meg hele Gartnerlosjen på restaurant av den litt finere typen. Jeg er "på jobb" og nesten helt edru. Det samme kan ikke sies om bandmedlemmene. Mot slutten av måltidet napper Egil Hegerberg ut en del hår av skjegget sitt og danderer dem utover bordet hvorpå han høylydt påkaller kelnerens oppmerksomhet (og dermed også resten av restaurantgjestene). "Kelner, kelner ...... det er kjønnshår på bordet vårt!"

Jeg hadde mest lyst til å forsvinne under bordet. Isteden betalte jeg regningen og fikk med meg hele gjengen ut. Konserten ble forøvrig helt fantastisk.

Gammel 20-06-08, 23:00   #17
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Bare Egil er digg

Arne går mot døra
Tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra før a'
Arne er så glad i svart
Et blekt blekt ansikt, med en matchende bart
En matchende bart

Trappa virker jææævla lang
Arne nynner på en depressiv sang.
Nede venter nok en dør
Før jeg når den, tenker Arne, er jeg sikker på jeg dør
Hva er meninga med livet grubler Arne
Men stakkars, før han finner svaret, snubler Arne
trappetrinn for trappetrinn
han brekker stadig ben
og vips, der knustes ansiktet,
nå ække Arne særlig pen
Nok en brekker med en touchbrekk knekk
og hjerne tyter utav en diger sprekk
Begge øya spretter ut
Ånei, tenker Arne, jeg ser ikke ut!

:deler:

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 00:03   #18
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Bare Egil er digg

Arne går mot døra
Tenker tanker han har tenkt tusen ganger fra før a'
Arne er så glad i svart
Et blekt blekt ansikt, med en matchende bart
En matchende bart

Trappa virker jææævla lang
Arne nynner på en depressiv sang.
Nede venter nok en dør
Før jeg når den, tenker Arne, er jeg sikker på jeg dør
Hva er meninga med livet grubler Arne
Men stakkars, før han finner svaret, snubler Arne
trappetrinn for trappetrinn
han brekker stadig ben
og vips, der knustes ansiktet,
nå ække Arne særlig pen
Nok en brekker med en touchbrekk knekk
og hjerne tyter utav en diger sprekk
Begge øya spretter ut
Ånei, tenker Arne, jeg ser ikke ut!

:deler:

Nakken brekker med et tørt, sprøtt knekk.

Arne er herlig.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 00:11   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra.

Var på Egil-konsert på Sentrum Scene, og favoritten derfra var "Arne". Bård og Harald var der til og med. Også var jeg på Hurra Torpedo-konsert på et eller annet lukket arrangement. Konserten var i et rom på kanskje 40 kvm. i en gammel bygård. Fantastisk med Total Eclipse of the Heart, Ammerud-dresser og rørlegger-sprekker. *thosewerethedays*

Gammel 21-06-08, 00:13   #20
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare Egil er tøff. Jeg var på Egil konsert i Januar, men den var ikke så bra som jeg hadde håpet på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.