|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Bare EgilJeg har alltid hatt sansen for Bare Egil og ikke minst Hønsemann-innslagene på Barnas Supershow. I går lo jeg så jeg datt av stolen av (Kilde: youtube.com) gjensynet. Deler med dere siden det er fredag.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Bare EgilJeg er også glad i Egil.
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare Egil" Arne går mot døra...."
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: Bare EgilJeg er veldig glad i Egil, selv om jeg aldri har sett ham live. Bortsett fra på pub. Men da spilte han ikke, bare drakk øl.
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Bare EgilJeg har sett han live en gang som jeg husker. Det var på en festival litt tidlig på kvelden, så det var endel barn tilstede. Vi knakk av latter da han tok den barnevennlige versjonen av Tagging.
![]() |
#7 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Bare EgilHan er en brilliant mann.
![]() |
#8 |
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare EgilUngene lærte seg sangen om Arne for en stund siden. Lurer på om de har sett den på Youtube. De stusset litt da jeg kunne teksten. Hihi, husker jeg bare MÅTTE lære meg den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bare Egil
Det er jo nesten bare en litt annen versjon av "sangen om den uheldige mannen".
![]() |
#11 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Bare EgilGartnerlosjen på Roskilde i 97? tror jeg det var. Husker ikke alle detaljene, men det var gjørmeår og vi sto på første rekke med gjørme til knærne. Gutta kommer på scenen, forkledd som peniser tror jeg. Egil kommer i en sort tettsittende skinnshorts, barberer av seg kroppshår og limer det på igjen? Så skal de "bake boller" , har 1000vis av boller som de hiver på publikum. Publikum kaster gjørmeboller tilbake på bandet. Scenen blir totalt tilsvinet. Tror ikke Roskildeledelsen var helt fornøyd. Det var gjørme overalt på lyd og lysutstyr etc. Egil eller Kristoffer driver Crowdsurfing sittende i en gummibåt. Gummibåten velter, mer gjørme. Jeg har en gul/grønn Felleskjøpetcaps som minne, som jeg fikk tak i da den ble kastet fra scenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bare EgilJeg har alltid likt (Kilde: youtube.com)
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Bare EgilFørste året jeg var på høgskolen var bare Egil der under uka. Jeg koset meg voldsomt. Da de hårete mannfolka sprang rundt i rosa turndrakter og sang en slags Britany Spears låt var et absolutt høydepunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bare EgilJeg har definitivt en historie å dele om Egil Hegerberg. Jeg er ikke sikker på om den egner seg på trykk, men jeg prøver meg. Det er en forutsetning at dere vet hvordan skjegget hans ser ut.
![]() |
![]() |
#17 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare EgilBare Egil er digg |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nakken brekker med et tørt, sprøtt knekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Quiet, please
|
![]() |
#20 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare EgilBare Egil er tøff. Jeg var på Egil konsert i Januar, men den var ikke så bra som jeg hadde håpet på.
![]() |
|
|