Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jag meg igang!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 13:08   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jag meg igang!

Er sirupp i rompa i dag. Er bare å sparke løs på meg. Skal ha 15 jenter her i morgen og mye å gjøre, men gleder meg vilt!

Nå er det kun frisøren i morgen og innkjøp av ferskt brød så er jeg klar!

En hel helg fri i mitt eget hus.

Noen andre som skal noe morsomt i helgen?

Gammel 20-06-08, 13:13   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jag meg igang!

:sparker i rompa til Misteri:

Selv skal jeg sløve mest mulig i helgen. Jobbe videre med makramé-beltet jeg prøver meg på, og spise pizza, sjokolade, chips, og drikke masse brus.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 13:33   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på St.hansfest i morgen. Har et vennpar som har gjort som i Sverige, og flyttet feiringen til nærmeste helg. Tror det blir ca. 80 stykker med smått og stort vi blir i morgen i hagen deres ved sjøen. Bål blir det mest sannsynlig også. De har fått godkjenning, men den kan bli inndratt igjen rett før pga. vær og vind. Det vet en aldri.

Men akkurat nå kunne jeg trengt et spark i rompa for å få unna litt klær og rydding her før ungene skal hentes.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 13:35   #4
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

:sparker deg i rumpa: Det hørtes veldig moro ut!

Planer for helga? Joda, jeg skal jobbe fra 20 i kveld til 12 i morgen, og fra 10 til 23 på søndag. Men jeg skal i 30-årsdag i morgen kveld, det blir sikkert kjekt!

Gammel 20-06-08, 13:36   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det hørtes ut som ei artig helg. Kos deg!

Vi skal på hytta sammen svigerfamilien, og det blir sikkert koselig det også.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 16:35   #6
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Her er mine planer for helga:
http://blogshg.blogspot.com

God helg til alle sammen!

Gammel 20-06-08, 16:46   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Tar minste med på hyttetur.Blir koslig.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 19:49   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

:dytter på Misteri: er du kommet i gang?
Kos deg masse i helgen

Gammel 20-06-08, 19:58   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

I kveld så skal jeg bare rydde, for jeg får besøk i morgen. Vi skal ut på fest, men kommer tilbake hit etterpå..

Jeg har vært på ikea, så jeg driver og skrur litt på en krakk i ny og ne
Er veldig fornøyd med tingene jeg har handlet

Gammel 20-06-08, 21:42   #10
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kos deg masse.

Idag har jeg sitti å sett på gubben rydde huset og krabbet på alle fire på gulvet med gulvkluten i hånda.

Utrolig utsikt og deilig at det blir ryddig og rent uten å måtte løfte en finger.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 23:45   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Kos deg masse.

Idag har jeg sitti å sett på gubben rydde huset og krabbet på alle fire på gulvet med gulvkluten i hånda.

Utrolig utsikt og deilig at det blir ryddig og rent uten å måtte løfte en finger.

Så du kommer ikke i morgen? Husker ikke om du har svart meg, har en del som har svart de ikke kommer skjønner du.

Gammel 20-06-08, 23:46   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

:dytter på Misteri: er du kommet i gang?
Kos deg masse i helgen

Joda, fikk gjort en del. Har hentet bord og stoler hos en venninne, så nå håper vi på bra vær i morgen.

Har bare å sveive over badet og støvsuge pluss litt rydding igjen i morgen. Pynte bord må også gjøres, men det kan jo ikke gjøres før i morgen.

Gammel 21-06-08, 21:43   #13
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Så du kommer ikke i morgen? Husker ikke om du har svart meg, har en del som har svart de ikke kommer skjønner du.

Har ikke fått invitasjon jeg.

Ikke hørt noe om denne kvelden overhodet før igår da du skrev innlegget.

Har du sent melding på tlf min?

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.