Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal aldri slutte i en jobb mer ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 01:39   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri slutte i en jobb mer ...

I dag var den siste dagen min på jobben min. Og det har vært så utrolig trist. Jeg slutter ene og alene for å få kortere vei til jobbe. Jobber som lærer i ungdomsskolen. (15 min istede for 40 min.) I kveld har jeg vært på sommeravslutning hos en av kollegaene mine. Og det er så trist. Så utrolig masse flotte ord, snørr og tårer. Jeg har angret i hele dag på at jeg skal slutte. Hadde aldri trodd at det skulle være så trist.

Nå har jeg sommerferie og den skal nytes før jeg kaster meg inn i den nye jobben...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 07:56   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal aldri slutte i en jobb mer ...

Å, avslutninger er så vemodige.

Lykke til, det blir nok mye bedre med mindre reisevei og når du først er kommet i gang med ny jobb. I mellomtiden får du ha en god sommer ferie.

Gammel 22-06-08, 22:40   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er VELDIG trist å slutte i en jobb. Det gode er at som oftest ender det med at man får det veldig fint der man kommer også. For ett år siden var jeg der du er nå, og tenkte jeg aldri fikk en glad dag mer. Fredag satt jeg på sommeravslutning på min nye jobb og tenkte på hvor fantastiske kollegaer jeg hadde fått der og hvordan jeg kom til å savne dem i sommerferien.
Det ordner seg. God ferie!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 00:23   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Fint at du har hatt det så bra på arbeidsplassen din!

Ønsker deg lykke til i ny jobb og en fin sommer (med eller uten sol)!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 00:33   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avskjeder er triste greier.

Håper du vil trives like godt i nyjobben din.

Gammel 23-06-08, 07:24   #6
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Ja det er trist å slutte i en jobb man har trivdes i. Merker det spesielt godt når man faktisk slutter.

Håper du vil trives i din nye jobb. Det er godt å slippe å pendle langt.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.